یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷
راه‌اندازي سایت مستقل اینترنتی کتابخانه مجازی سبک و فرهنگ زندگی

کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی از راه‌اندازی سایت مستقل کتابخانه مجازی سبک و فرهنگ زندگی با نشانی اینترنتی www.bojnordpl. ir خبر داد.-

سجاد ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: اکنون فایل‌های بیش از 10 هزار عنوان کتاب و بیش از هزار عنوان مقاله در بخش بنیاد صیانت از خانواده این کتابخانه مجازی از طریق سامانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان شمالی موجود است و مخاطبان با مراجعه حضوری یا از طریق سایت اینترنتی دادگستری خراسان شمالی می‌توانند فایل کتاب‌های درخواستی موجود در این کتابخانه را دریافت کنند.

وی افزود: کتابخانه مجازی «سبک و فرهنگ زندگی» قرار است کمتر از یک ماه دیگر بر بخش جست‌وجوی مستقل اینترنتی قرار بگیرد و مخاطبان از طریق جست‌وجوی اینترنتی این سایت، کتاب‌های خویش را دریافت کنند. 

به گفته کارشناس فناوری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی، کتاب‌های چندرسانه‌ای در حوزه مختلف پیش از این برای بخش کتابخانه مجازی کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی خریداری و سپس کتاب‌های مرتبط با این حوزه با رویکرد زندگی اسلامی، برای این کتابخانه مجازی انتخاب شده‌اند.

ایزد پناه اظهار کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در 19 مهر ماه امسال قرار شد طی همایش ملی مفهوم‌شناسی سبک و فرهنگ زندگی با رویکرد ایرانی اسلامی در 12 آذرماه که در کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد، نسخه آزمایشی این کتابخانه مجازی با عنوان سبک و فرهنگ زندگی رونمایی شود و اکنون این کتابخانه مجازی بر روی سایت دادگستری استان خراسان شمالی موجود است و به زودی به صورت مستقل با جست‌وجوی اینترنتی قابل دسترسی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط