پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
بانوان شوشتری در پارک هم کتاب می‌خوانند

ایستگاه مطالعه در پارک بعثت شهرستان شوشتر استان خوزستان برای استفاده بانوان شهرستان راه‌اندازی می‌شود.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این ایستگاه بیش از 100 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در  قفسه‌ای جداگانه در پارک قرار داده می‌شوند.

هادی نظری با بیان این‌که ایستگاه‌های مطالعه راهکاری برای ایجاد ظرفیت‌ و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، است، افزود: این ایستگاه مطالعه با هدف استفاده و بهره‌برداری مناسب و مطلوب بانوان از اوقات فراغت‌شان فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به پیامدهای اجرای چنین طرح‌هایی در سطح شهرستان، اظهار کرد: ارتقای برنامه‌های کتابخوانی موجب ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی جامعه و سطح فرهنگ مردم منطقه می‌شود و در این زمینه باید برنامه‌های متنوعی اجرا کرد.

نظری همچنین از توافق با شهرداری شوشتر برای پرداخت ماهانه سهم نیم‌درصد خبر داد و یادآور شد: قرار شده است ماهانه مبلغ 10 میلیون ریال به حساب کتابخانه‌های عمومی شهرستان واریز کند.

وی گفت: همچنین قرار است کتابخانه‌های عمومی از تمام دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد به صورت رایگان عضویت به عمل آورند. اداره کتابخانه‌های عمومی بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و سایر اقلام فرهنگی را در دیدارهای ماهانه مسوولان شهرستان با خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد به آنان اهدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط