سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
5 میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه خوزستان هزینه شد

پنج میلیارد ریال اعتباری که در قالب بن خرید کتاب برای هفتمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان در نظر گرفته شوده بود، در این نمایشگاه هزینه شد.-

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این مبلغ به دنبال استقبال مردم خوزستان در ششمین روز نمایشگاه تقریبا تمام شده بود اما تلاش کردیم با کاهش مبلغ بن اهدایی به متقاضیان، تا روز پایانی نیز این بن‌ها را در میان علاقه‌مندان توزیع کنیم.

مسعود حمیدنژاد افزود: همچنین در آمارگیری کلی از غرفه‌داران و ناشران حاضر در نمایشگاه مشخص شد که بیش از 125 میلیارد ریال کتاب از سوی مردم خریداری شده است.

وی با اشاره به آمار بازدیدکنندگان نمایشگاه گفت: طبق آمارگیری نفرات ما در ورودی نمایشگاه، غرفه‌ها و سالن‌ها و پارکینگ‌ها، تخمین زده می‌شود که در این هفت روز بین 250 تا 270 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

حمیدنژاد همچنین درباره استقبال مردم اهواز از این نمایشگاه یادآور شد: دیشب در آخرین زمان برگزاری نمایشگاه با این‌که وقت برپایی تا ساعت 21 و 30 دقیقه بود اما با حجم گسترده‌ای از مردم روبه‌رو شدیم و نمایشگاه تا ساعت 11 ادامه پیدا کرد.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان از 26 دی تا دوم بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 16 تا 21 و 30 دقیقه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برپا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط