چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
فراخوان پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد

اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح چهار خود می‌توانند در پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه استان قم شرکت کنند. این همایش اواخر سال جاری برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علاقه‌مندان به شرکت در این همایش باید از شرایطی مانند حوزوی بودن پديدآورندگان آثار و انتشار چاپ نخست اثر در سال 1391 برخوردار باشند. همچنین حضور پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزه در داوری این همایش منوط به ارایه کپی گواهی دفاع آن در سال 1391 به همراه اثر است.

افراد واجد شرایط می‌توانند تا پایان خرداد ماه با تکمیل فرم اینترنتی یا مکتوب همایش کتاب سال حوزه و ارسال آن به همراه دو نسخه از نوشتار خود به دبیرخانه این همایش، در پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه شرکت کنند. همچنین ارایه نسخه اصلی اثر کتاب‌های ترجمه شده در این همایش ضروری است.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند آثار شان را به دبیرخانه این همایش به نشانی الکترونیکی www.ketabeHowzeh.ir یا نشانی پستی قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط