جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
«خودباوری» به کتابفروشی‌ها رسید

کتاب «خودباوری» دومین اثر از مجموعه سبک زندگی توحیدی و موفقیت الهی نوشته دکتر محمدتقی فعالی از سوی نشر دارالصادقین روانه بازار کتاب شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این نوشتار در دو فصل با عنوان‌های «معناشناسی، چیستی و دیدگاه‌ها» و «نشانه‌های، راهکارها و پیامدها» نوشته شده است.

محتوای کتاب «خودباوری» در فصل نخست به تشریح مضامینی مانند معناشناسی، تعریف‌ها و مولفه‌ها، حقیقت توکل، ارزش و شرافت نفس، سطوح اعتماد به خدا، ارزش و شرافت نفس، اصل تسبب، تسلیم، دیدگاه‌ها و رهیافت‌ها و اعتماد به نفس و توکل می‌پردازد.

مخاطبان اثر حاضر در فصل دوم با مباحثی درباره اصول، نشانه‌های کمبود اعتماد به نفس، عوامل کمبود خودباوری، راهکارها و مولفه‌های اعتماد به نفس، فقر و محرومیت، تمسخر و عیب‌جویی، حمایت بیش از حد، خود ارزشمندی، شکست‌های پی‌در پی، ملاک کرامت، خودآگاهی، عزت نفس، مسوولیت‌پذیری، خویشتن‌داری، خودآشکارسازی، شیوه‌های تقویت اعتماد به نفس در کودکان، استقلال روحی،‌ هدف‌داری، ‌امیدواری و خوش‌بینی و کمک به دیگران آشنا می‌شوند.‌

در بخشی از این نوشتار آورده شده است: «مفهوم سبک زندگی از جمله مفاهیم جدیدی است که در حوزه مطالعات اجتماعی و فرهنگی به کار می‌رود. بی‌شک مهمترین کارکرد پدیده سبک زندگی، تغییر نگرش و مدیریت احساسات و رفتار می‌باشد. بیماری‌های سبک زندگی جدید، بشریت را با آلام بی‌شماری ‌نظیر خود کم‌بینی‌های کشنده درگیر کرده است. آخرین کتاب آسمانی این حقیقت والا را برای بشر بر ملا کرده است که تنها راه نیل به خودباوری راستین، پیوند با خالق هستی و آفریننده خودباوری است.»

نخستین چاپ کتاب «خودباوری» از مجموعه سبک زندگی توحیدی و موفقیت الهی با شمارگان سه هزار نسخه، در 296 صفحه و به بهای 130 هزار ريال به تازگی از سوی نشر دارالصادقین به روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط