دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰
همایش «سیره‌پژوهی و سیره‌پژوهان»

گروه سیره معصومین(ع) پژوهشکده تاریخ اسلام، همایش «سیره‌پژوهی و سیره‌پژوهان» را با هدف آشنایی با سیره معصومین(ع) و با محوریت سیره نبوی برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اعضای هیات علمی این همایش از افرادی نظیر دکتر علی بیات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای، دکتر منصور داداش‌نژاد، دکتر محمد سپهری و دکتر سید جمال موسوی تشکیل شده است.

فراخوان این همایش مهر ماه سال گذشته از سوی سایت پژوهشگاه انجام شد و تا پایان مهلت فراخوان در ابتدای اسفند 91، هشتاد چکیده مقاله و چهل اصل مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شدند. 

«سیره‌پژوهی و سیره‌پژوهان مسلمان، سیره‌پژوهی و سیره‌پژوهان خاورشناس، اصول و مبانی سیره اجتماعی پیامبر (ص)، اصول و مبانی سیره تربیتی پیامبر (ص)، اصول و مبانی سیره سیاسی پیامبر (ص)، اصول و مبانی سیره اقتصادی پیامبر (ص)، اصول و مبانی سیره تبلیغی پیامبر (ص)، روابط خارجی و بین‌المللی در سیره پیامبر (ص)، جریان‌شناسی در عصر نبوی و سبک‌شناسی حکومت پیامبر (ص)» از  محورهای این همایش‌اند. 

همایش «سیره‌پژوهی و سیره‌پژوهان» پنجشنبه (12 اردیبهشت ماه) از ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و تا ساعت 18 و 30 دقیقه در ساختمان پژوهشکده تاریخ اسلام به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، خیابان شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها