چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
دلیل ما با 63 عنوان کتاب‌ مربوط به حضرت زهرا(س) آمده است

مسوول بخش علمی نشر دلیل ما از ارایه 650 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: به دلیل مقارن شدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با برپایی نمایشگاه کتاب تهران، محتوای 63 عنوان اثر در 93 مجلد از این آثار به حضرت زهرا(س) اختصاص دارند.-

فرید مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: از میان آثاری که در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده‌ایم، 48 عنوان کتاب چاپ نخست‌اند.

وی گفت: به نظر می‌رسد کتاب‌های «ترجمه تفسیر فرات کوفی»، «شناخت وهابیت»، «توحید از نگاه وحی، فلسفه و عرفان»، «شرح رساله اعتقادات علامه مجلسی»، «بانوی آفتاب» با محور حضرت زینب(س) و نهمین جلد «الحیاة» با استقبال خوبی روبه‌رو شوند.

مسوول بخش علمی نشر دلیل ما در استان قم ادامه داد: در محتوای کتاب «شناخت وهابیت» به شکل مفصلی سخن از تاریخ آغاز این فرقه، سیاستگذاری‌ها، نقد و بررسی اعتقادات وهابیت و برخی تحریکاتی که کنون نیز ادامه دارد، به میان می‌آید. همچنین «ترجمه تفسیر فرات کوفی» از جمله تفاسیر معتبر روایی مسلمانان به ویژه شیعیان محسوب می‌شود که مرحوم کلینی، علامه مجلسی و شیخ قمی بسیار از آن بهره برده‌اند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط