دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
ارسال 400 اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره کتاب سال حوزه

دبیر پانزدهمین جشنواره کتاب سال حوزه علمیه قم از دریافت 400 عنوان اثر برای حضور در این جشنواره خبر داد.-

حجت‌الاسلام مهدی حقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود روند ارسال آثار در روزهای پایانی خردادماه سال جاری با شتاب بیشتری انجام شود.

وی تفاوت این دوره از کتاب سال حوزه را جدایی گروه فلسفه از گروه کلام دانست و عنوان کرد: به دلیل کثرت تعداد آثار مکتوب و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزوی در گروه فلسفه و کلام، بر آن شدیم تا این گروه را به دو بخش مجزا تبدیل کنیم تا آثار هر گروه مستقل از یکدیگر قضاوت و داوری شوند.

دبیر پانزدهمین جشنواره کتاب سال حوزه گفت: تاکنون داورهای 14 گروه جشنواره کتاب سال حوزه تعیین شده‌اند و اینک در حال رایزنی برای انتخاب داوران گروه فقه و گروه تازه تاسیس کلام هستیم که پس از تایید هیات داوری پانزدهمین جشنواره کتاب سال حوزه، داوران این دو گروه هم انتخاب خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در پانزدهمین جشنواره کتاب سال حوزه می‌توانند کتاب‌های انتشار یافته در سال 1391 و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزه را که داوری‌شان در سال 1391 انجام شده‌اند، تا پایان خرداد ماه امسال به دبیرخانه کتاب سال حوزه علمیه قم به نشانی الکترونیکی www.ketabeHowzeh.ir یا نشانی پستی قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط