دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
قطب‌الدین صادقی و عباس جوانمرد «چهره‌ام پوشیده بهتر» را رونمایی می‌کنند

کتاب «چهره‌ام پوشیده بهتر» شامل یادداشت‌های مطبوعاتی زنده‌یاد محمود استادمحمد، فردا سه‌شنبه پنجم خرداد؛ با سخنرانی عباس جوانمرد، قطب‌الدین صادقی و اعضای هیات مدیره بنیاد زنده‌یاد محمود استادمحمد در مجموعه تئاترشهر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «چهره‌ام پوشیده بهتر» شامل مجموعه یادداشت‌های مطبوعاتی زنده‌یاد محمود استادمحمد، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فقید تئاتر، از ساعت 18 فردا، سه‌شنبه 5 خرداد 1394، با حضور و سخنرانی عباس جوانمرد، قطب‌الدین صادقی، امید روحانی و مانا استادمحمد، فرزند زنده‌یاد محمود استادمحمد در سالن اجتماعات مجموعه تئاترشهر رونمایی می‌شود.
 
در این برنامه همچنین جواد عاطفه و مدیا کاشیگر به نمایندگی از اعضای هیات مدیره بنیاد محمود استادمحمد نیز سخنرانی می‌کنند.
 
«چهره‌ام پوشیده بهتر» در اواسط برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در ماه گذشته (اردیبهشت 1394) از سوی نشر افراز منتشر شد. این کتاب نخستین جلد از دوره آثار محمود استادمحمد است که با نظارت و حمایت بنیاد این هنرمند فقید منتشر می‌شود. از دیگر مجلدات این مجموعه انتشار نمایشنامه‌های این هنرمند و همچنین شناختنامه آن است که به مرور منتشر خواهند شد.
 
زنده‌یاد محمود استادمحمد متولد 1329 و درگذشته در سال 1392 به علت سرطان است. در زمان حیات این هنرمند تعدادی از  نمایشنامه‌های او با عناوین: «آسید کاظم»، «دیوان تئاترال»، «کافه مک آدم»، «دقیانوس امپراتور شهر اقیانوس»، «سیری محتوم» ، «چهل پله تا مرگ» و «شب بیست و یکم» و... منتشر شده بودند.
 
«چهره‌ام پوشیده بهتر» با شمارگان هزار و 100 نسخه، 235 صفحه و بهای 16 هزار و 600 تومان از سوی نشر افراز در دسترس مخاطبان تئاتر ایرانی، به ویژه آثار زنده‌یاد محمود استادمحمد قرار گرفته است.
 
خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پیشتر خبر انتشار این کتاب را به همراه معرفی مختصری از آن منتشر کرده بود که از این نشانی قابل مطالعه است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها