چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
مذاکره برای دریافت مجوز فعالیت کتاب‌فروشی‌ها بعد از ساعت 18 با ستاد کرونا

احد جاودانی از مذاکره و رایزنی با ستاد مقابله با کرونا برای دریافت مجوز فعالیت کتاب‌فروشی‌ها در هفته کتاب در صورت تحقق احتمال تعطیلی دو هفته‌ای تهران و بع از ساعت 18 در آستانه هفته کتاب خبر داد.

احد جاودانی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به مذاکره با استانداری تهران و ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره صدور مجوز فعالیت کتاب‌فروشان همزمان با هفته کتاب خبر داد و گفت: با توجه به احتمال تعطیلی دو هفته‌ای تهران، مذاکره با ستاد مقابله کرونای استان تهران برای مستثنی شدن کتاب‌فروشی‌ها، آغاز شده‌است. 

وی افزود: با توجه به اعمال محدودیت‌‌ فعالیت صنوف و تعیین ساعت 18 عصر به‌‌عنوان پایان فعالیت آن‌ها، در حال مذاکره و مکاتبه برای افزایش طول ساعت فعالیت آن‌ها هستیم تا کتاب‌فروشان بتوانند از فرصت هفته کتاب که به‌عنوان بهار کتاب شناخته می‌شود، برای فروش و تقویت بازار نشر استفاده کنند.
 
وی درباره برگزاری هفتمین دوره طرح کتابگردی بیان کرد: در آستانه برگزاری هفتمین دوره طرح کتابگردی، دو جلسه با حضور احمد مسجد‌جامعی، مبدع این طرح و عضو شورای اسلامی شهر تهران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده تا شرایط اجرای هفتمین دوره کتابگردی با توجه به شیوع ویروس کرونا بررسی شود. 
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به ایجاد تغییرات در برگزاری این دوره از طرح کتابگردی اشاره کرد و افزود: کتابگردی سال 99 در فضای مجازی پیگیری خواهد شد و علاوه‌بر احوال‌پرسی و معرفی جدید‌ترین آثار از طریق فضای مجازی، موضوع اهداء و ارسال کتاب با همکاری یکی از آژانس‌های اینترنتی نیز در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها