دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۶
انتشار نمايشنامه‌هاي منتخب جشنواره «عدالت و اميد»

منوچهر اكبرلو- نويسنده و پژوهشگر- از چاپ نمايشنامه‌هاي منتخب جشنواره «عدالت و اميد» خبر داد. اين جشنواره در موضوعاتي از جمله عدالت، توحيد، وحدت و مهدويت و اميد بشريت براي ظهور موعود اديان برگزار خواهد شد.\

اكبرلو با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: جشنواره هنري «عدالت و اميد» در رشته‌هاي هنرهاي نمايشي، هنرهاي تجسمي و سرود و نغمه، اسفند سال‌ جاري برگزار خواهد شد. 

به گفته وي، به مناسبت برگزاري اين جشنواره نمايشنامه‌هايي كه مضمون «عدالت و اميد» در آن مطرح شده گردآوري و منتخبي از اين آثار از سوي جشنواره منتشر خواهد شد. 

به گفته اكبرلو، در اين راستا، اين نمايشنامه‌ها بررسي و تحليل مي‌شوند و در چند جلد كتاب با عنوان «عدالت و اميد در ادبيات نمايشي» به چاپ مي‌رسند. 

وي متذكر شد: اين كار پژوهشي و تحليلی هم‌اكنون در مرحله فيش‌برداری است و هم‌زمان با برگزاري جشنواره عدالت و اميد عرضه خواهد شد. 

جشنواره «عدالت و اميد» در موضوعاتي از جمله عدالت، توحيد و وحدت، عدالت در جامعه اسلامي نمونه، عدالت و مفاهيم انقلاب اسلامي، عدالت آزادي و نظام خانواده و عدالت، مهدويت و اميد بشريت براي ظهور موعود اديان برگزار خواهد شد. 

اين جشنواره از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و با همكاري ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان‌ها به صورت سراسري اسفند سال‌جاري برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط