یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
نمايشگاه مجازي پل ارتباطي بين ناشر و مخاطب است

صادق کرمیار ضمن حضور در ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب، گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید تعاملات بین ناشر و مخاطبان را در جهت افزایش فرهنگ کتابخوانی افزایش دهد و قضای مجازی پل ارتباطی خوبی بین ناشران و کتاب دوستان است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، صادق کرمیار (نویسنده و کارگردان)، ضمن حضور در ستاد برگزاری، در گفت وگو با ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: سال‌ها پیش قبل از پیدایش کرونا باید چنین نمایشگاهی در کنار نمایشگاه فیزیکی برپا می‌شد و مسئولان باید از گذشته‌های دور به ابتکاری خلاقانه فکر می‌کردند تا اهالی فرهنگ از وجود نعمت کتاب بهره‌مند می‌شدند و جای بس خوشحالی دارد که این اتفاق در دوسال اخیر رقم خورده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب تهران باعث برقراری ارتباط بیشتر بین ناشران و مخاطبان کتاب دوست شده است، یادآور شد: همانطور که می‌دانید همه تلاش‌ها و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های کتاب چه به صورت مجازی و چه فیزیکی برای افزایش مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است؛ بنابراین این نمایشگاه را پل ارتباطی بین ناشر و مخاطب می‌دانم که با گسترده کردن بخش مجازی، مردم و ناشران راحت‌تر با یکدیگر ارتباط برقرار کرده‌اند.

صادق کرمیار در پایان سخنان خود پیشنهاد داد: اگر بتوان در فضای مجازی و در سامانه نمایشگاه مجازی کتاب تهران فضایی را ایجاد کرد که مخاطبان با نویسندگان  و تولید کنندگان به صورت چهره به چهره ارتباط برقرار کنند و مسائل و مشکلات از این طریق و به طور زنده مطرح شود، نمایشگاه دارای غنای بیشتری می‌شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا یازدهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها