یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰
تبیین احکام الهی در پنجمین «كلام وحي بر آستان ولايت»

انتشارات دلیل ما همزمان با سالروز ولادت نخستین امام شیعیان، حضرت علی(ع) پنجمین دفتر از مجموعه پنج جلدي «كلام وحي بر آستان ولايت» را به قلم سيد علي حسيني صدر با ترجمه محمد انصاري منتشر مي‌کند._

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل ما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر بیان کرد: این مجموعه دینی به تبیین موضوع ولایت در سایه کلام آسمانی وحی می‌پردازد و هریک از مجلدات آن در قالبی مجزا یکی از ابعاد این موضوع را بررسی و تشریح می‌کنند.

وي با بيان اين كه اين مجموعه ترجمه موضوعي كتاب «وصايا الرسول لزوج البتول(س)» است، اظهار داشت: در چهار جلد قبلی این اثر به ترتیب به تبیین محورهای «اعتقادات»، «اخلاق فردي و اجتماعي»، «آداب شرعي» و «تاریخ» پرداخته شده است.

مدير علمي انتشارات دليل ما تصریح کرد: دفتر پنجم مجموعه «كلام وحي بر آستان ولايت» با محوریت موضوع «احكام» به رشته تحریر درآمده است. وصاياي پيامبر(ص) به اميرالمومنين علی(ع) در موضوع احكام در 15 عنوان نظیر امر به معروف و نهي از منكر، جنازه، جهاد، خمس، روزه، معاملات، نماز، و ... در این اثر گردآوری و ارایه می‌شوند.

مسعودی خاطرنشان کرد: در اين كتاب 67 موضوع فرعي  همراه احاديث مختلف در تشریح موضوعات ذكر شده‌اند كه همگي در اصلاح احكام و اخلاق فردي و اجتماعي مؤثرند.

چاپ اول دفتر پنجم مجموعه «كلام وحي بر آستان ولايت» در 107 صفحه، قطع وزیری، جلد شومیز و بهای 14000 ريال به زودی از سوی انتشارات دلیل ما منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط