یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰
هفتمين «دايرةالمعارف قرآن كریم» دوباره مي‌آيد

ويرايش جديد هفتمين جلد از مجموعه «دايرةالمعارف قرآن كریم» با همت مرکز فرهنگ و معارف قرآن و از سوي موسسه فرهنگي بوستان كتاب تجديد چاپ مي‌شود.\

ابراهيم رباني، كارشناس ارتباط با مراكز علمي و فرهنگي موسسه بوستان كتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: مركز فرهنگ و معارف قرآن كه نزدیك به دو دهه فعالیت قرآنى دارد، با بهره‏گیرى از تجربیات و پژوهش‏هاى انجام شده و استفاده از دانشوران قرآنى، براى نخستین‏بار در جهان اسلام به تألیف دايرةالمعارف قرآن كریم اقدام كرد. 

وي افزود:‌ هدف اصلى از تأليف اين مجموعه دايرةالمعارف، ارايه و تسهيل اطلاعات ناب و اصیل در قلمرو معارف، اعلام و علوم قرآنى است؛ به گونه‏اى كه اهل تحقیق را به مثابه منبع مرجع و ماندگاري از منابع فرعى بى‏نیاز كند.
 
رباني تصريح كرد: در كنار این هدف عمومى تدوین دايرةالمعارف حاضر این است كه مخاطبان دانش‏پژوه در حد مطالعات پایه اسلامى نیز بتوانند از پژوهش‏هاى اصیل و غني قرآنى بهره‌گیرند. 

چاپ دوم هفتمين جلد «دايرةالمعارف قرآن كریم» از سوي موسسه بوستان كتاب در شمارگان 1500 نسخه، 680 صفحه، قطع وزیری و جلد سلفون به زودي منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط