سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۷
«گزارش لحظه به لحظه از ولادت امام زمان(ع)» در چاپ هفدهم

همزمان با نزديك شدن به ماه شعبان و اعياد شعبانيه، ‌انتشارات دليل ما كتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت امام زمان(ع)» تأليف محمدرضا انصاري را تجديد چاپ مي‌كند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر نسخه‌اي از مجموعه كتاب‌هاي «گزارش‌هاي لحظه به لحظه از ... » به حساب مي‌آيد كه با استقبال فراوان خوانندگان روبه‌رو شده است. 

متن روان و ادبيات داستاني اين مجموعه  همراه دوري از تخيل‌هاي داستان‌پردازانه، از ويژگي‌هاي بارز اين نوشتار ديني به شمار مي‌روند.

 نويسنده كتاب كوشيده است تمامي مطالب مربوط به حضرت ولي عصر(عج) را از زمان ورود نرجس خاتون به بیت خاندان عصمت تا زمان ولادت امام زمان(عج) با توجه به احادیث و نقل‌های تاریخی در صفحات اندك و پرمحتوا به خوانندگان عرضه كند. 

از ديگر تأليفات اين نويسنده حوزه دين مي‌توان كتاب‌هاي «دفتر خاطرات قنبر، غلام امیرالمومنین(ع)»، «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام کاظم(ع)»، «غدیر کجاست؛ موقعیت جغرافیایی تاریخی غدیرخم در گذشته و امروز»، «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام مجتبی(ع)» و «افسوس! ... آب!؛ خاطرات تشنگی سوخته لبان شهر محبت» را نام برد.

كتاب‌هاي «میوه‌های معجزنما؛ ماجراهای معجزات ائمه(ع) با میوه‌ها»،‌ «اسرار مباهله؛ ماجرای عظیم مباهله بین پیامبر(ص) و مسیحیان نجران و تاریخ 1400 ساله آن»، «راه خورشیدی، اندیشه‌نامه و راه‌نامه استاد علامه محمدرضا حکیمی» و «اسرار فدک؛ تحلیل اعتقادی تاریخی ماجرای فدک و خطابه زهرا(ع) مقابله شده با 17 نسخه» از ديگر آثار انصاري به حساب مي‌آيند.

چاپ هفدهم كتاب «گزارش لحظه به لحظه از ولادت امام زمان(ع)» در شمارگان 5000 نسخه، 40 صفحه، قطع رقعي و بهاي 4500 ريال به زودي روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط