شنبه ۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۹
انتشار «مديران فردا» همزمان با آغاز سال تحصيلي

همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، كتاب همراه «مديران فردا» با هدف آموزش مباحث مهارتي، تشكيلاتي، ‌معرفتي و مديريت زمان، توسط اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان منتشر و در اختيار دانش‌آموزان قرار گرفت./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان، اين كتاب در قالب سررسيد تحصيلي، حاوي موضوعات و رخدادهاي مختلف مهر 88 تا مهر 89 تدوين شده است.

نوشتار موجود به دليل محتوا و قالب خاص شبيه كتاب‌هاي راهنماست. «گشت و گذار در اتحادیه، جدول برنامه‌ریزی هفتگی، جدول قرار ملاقات‌های هفتگی، همکلاسی آسمانی، صورت جلسه هیأت مرکزی، آنچه یک مدیر باید بداند، فوت کوزه‌گری، فرم یادداشت، فرم و گزارش سالیانه، فرم گزارش فصل و سربرگ‌ها» از بخش‌های متنوع این سررسید به حساب مي‌آيند. 

کتاب همراه «مدیران فردا» همچنين به معرفی مراکز وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و نحوه فعالیت آنها با بهره‌گیری از شیوه‌نامه خیمه‌های معرفت، دستورالعمل هیأت‌های انصارالمهدی(عج) و دیگر مکتوبات تشکیلاتی اتحادیه مي‌پردازد.
 
اين کتاب که براي نخستين بار در سال 85 منتشر شد، امسال با دقت بیشتر و با هدف ساماندهی ذهنی مسوولان انجمن‌های اسلامی مدارس و مدیریت برنامه‌های فرهنگی و هنری مدرسه تدوین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط