یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
بهترین هتل قشم از نظر مسافران

اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، بد نیست تا از قبل با برخی از بهترین هتل های این جزیره آشنا شوید. مثلاً هتل بوتیک ایرمان قشم، هتل ارم قشم و چند مورد دیگر از نظر مسافران جزو بهترین هتل های این جزیره بوده اند. نظر مسافران می تواند جهت اقامت بهتر شما را یاری کند. با ما همراه باشید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ قشم بزرگترین جزیره در خلیج فارس است که در جنوب ایران واقع شده است. این جزیره به دلیل سواحل زیبا، بازارهای پر جنب و جوش و جاذبه های طبیعی منحصر به فرد خود، یک مقصد گردشگری محبوب است. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، بد نیست تا از قبل با برخی از بهترین هتل های این جزیره آشنا شوید. مثلاً هتل بوتیک ایرمان قشم، هتل ارم قشم و چند مورد دیگر از نظر مسافران جزو بهترین هتل های این جزیره بوده اند. نظر مسافران می تواند جهت اقامت بهتر شما را یاری کند. با ما همراه باشید.

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل ایرمان قشم به عنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم، در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در خیابان پژوهش افتتاح شد. این هتل با ساختار و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، تلفیقی از سبک سنتی و مدرن را به نمایش می‌گذارد. هتل ایرمان در ۵ طبقه بنا شده و ۳۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی زیبا و متفاوت با امکانات رفاهی کامل را دارا است.

برخی از ویژگی‌های برجسته هتل ایرمان قشم

طراحی و دکوراسیون خاص: هر طبقه از هتل ایرمان دارای طراحی و دکوراسیون خاص خود است که برگرفته از هنر هنرمندان زبردست ملی و بین‌المللی می‌باشد.

امکانات رفاهی کامل: هتل ایرمان امکانات رفاهی کاملی مانند سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌آویز، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، صندوق امانات و اتو را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی مناسب: هتل ایرمان در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده و دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ را فراهم می‌کند.

خدمات با کیفیت: هتل ایرمان با ارائه خدمات با کیفیت و پرسنل مجرب، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم تنها هتل چهار ستاره جزیره است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. این هتل نو ساز دارای ۹۶ باب واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است که در ۵ طبقه واقع شده‌اند. این هتل لوکس با قرار گیری در بلوار آزادگان دسترسی بسیار آسانی به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید جزیره دارد. پرسنل خوش برخورد و کارآزموده این هتل در تلاشند تا اقامتی فراموش نشدنی برای میهمانان خود فراهم آورند.

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم هتلی ۴ ستاره نوساز است که در سال ۱۳۹۹ در مرکز شهر قشم و در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها افتتاح شده است. این هتل با ۷ طبقه و ۴۰ باب اتاق، در تلاش است تا اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم بزند.

هتل مارینا ۱ قشم

هتل مارینا ۱ قشم، هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۹۱ در میدان علم و صنعت جزیره قشم به بهره‌برداری رسید. این هتل در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۸۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب برای اقامتی آسوده است.

هتل مروارید قشم

مسافران، هتل مروارید را یکی از آرام‌ترین هتل های قشم می‌دانند. این هتل با بازار سنتی قشم تنها ۶ دقیقه فاصله دارد. نوسازبودن هتل سبب شده است مسافران اقامت در هتلی با تمام امکانات و اتاق‌های دلباز ۴ نفره را تجربه کنند. اگر به‌دنبال هتلی در قشم می‌گردید که در کنار همه‌ی امکانات، از اینترنت رایگان هم برخورددار باشد؛ هتل مروارید گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره جزیره از نظر مسافران است که چشم‌اندازی بی‌نظیر به سواحل زیبا و نیلگون خلیج همیشه فارس دارد. گردشگران عزیز با رزرو هتل ساحلی خلیج فارس قشم و اقامت در آن می‌توانند از ساحل شنی و آرام این هتل با منظره کشتی‌های بزرگ باری در لنگرگاه نهایت لذت را ببرند و همچنین موقعیت مکانی این هتل در خط ساحلی قشم، این امکان برای مسافران فراهم آورده تا نمای زیبایی از سواحل زیبای بندرعباس در شب را ببینند.

هتل آتامان قشم

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر شیک و لوکس‌بودن هتل آتامان در میان هتل های قشم شود. این هتل نوساز، هر آنچه برای اقامت راحت به آن نیاز دارید؛ در اختیار شما قرار خواهد داد. صبحانه رایگان، سالن مراسم، کافی‌شاپ، حمام ترکی تنها بخشی از خدمات این هتل است. شگفتانه‌ی آتامان برای شما جکوزی اختصاصی برای تجربه‌ی آرامشی بی‌همتاست.

بهترین هتل قشم از نظر مسافران

رزرو بهترین هتل های قشم با فلای تودی

در فلای تودی امکان رزرو تمام این اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل قشم، برای شما فراهم است. فلای تودی با مقایسه‌ی قیمت‌های مختلف کمک می‌کند تا شما یکی از بهترین هتل‌ها را با قیمت مناسب پیدا کنید. به‌علاوه، با مراجعه به فلای تودی در زمان دلخواه خود اتاق‌ها را انتخاب می‌کنید و دیگر دغدغه‌ی پیدانکردن هتل در زمان سفر را نخواهید داشت. همین حالا با مراجعه به فلای تودی در بهترین اقامتگاه قشم، قبل از سفر، مستقر شوید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها