دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
آشنایی با میلگرد تبریز، مشخصات کامل در شهر آهن

میلگرد یک محصول فولادی است که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شود و برحسب نیاز سازه برای افزایش مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود اینکه بتن از مقاومت بالایی برخوردار است، برای اطلاع از قیمت میلگرد تبریز، به سایت شهر آهن مراجعه کنید و از تنوع محصولات و خدمات ارائه شده در این سایت بهره مند شوید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا میلگرد یک محصول فولادی است که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شود و برحسب نیاز سازه برای افزایش مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود اینکه بتن از مقاومت بالایی برخوردار است، اما نیروهای چرخشی و کششی می‌توانند به آن آسیب وارد کنند. برای اطلاع از قیمت میلگرد تبریز، به سایت شهر آهن مراجعه کنید و از تنوع محصولات و خدمات ارائه شده در این سایت بهره مند شوید.

میلگرد برای افزایش مقاومت سازه و به منظور جلوگیری از ترک خوردن بتن و افزایش استحکام سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با افزایش میزان ساخت و ساز در دهه اخیر میلگرد به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی تولید و در بازار عرضه می‌گردد. کارخانه ارگ تبریز یکی از کارخانه‌های برتر صنعت فولادسازی ایران است که در تولید و عرضه انواع میلگرد درجه یک فعالیت دارد. از محصولات پرفروش میلگرد تبریز می‌توان به میلگرد آجدار اشاره کرد که از سایز ۱۰ تا ۳۲ با درجه A3 تولید می‌گردد.

میلگرد تبریز به دلیل برخورداری از استانداردهای جهانی در بازار خارجی نیز به عرضه می‌شود. از میلگردهای ساخت کارخانه ارگ تبریز می‌توان به میلگرد آجدار با آج مارپیچ، میلگرد آجدار با آج یکنواخت، میلگرد آجدار با آج دوکی شکل و میلگرد آجدار با آج ترکیبی اشاره کرد.

آشنایی با میلگرد تبریز، مشخصات کامل در شهر آهن

سابقه کارخانه ارگ تبریز

کارخانه ارگ تبریز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در شهر تبریز به ثبت رسانده است. کارخانه ارگ تبریز در سال ۱۳۸۷ توانست ساخت ساختمان‌های تولیدی و سوله به اتمام رساند و در نهایت در سال ۱۳۸۸ خط تولید خود را راه‌اندازی و نصب کند. این کارخانه خوش‌نام از سال ۱۳۸۹ با هدف اشتغال زایی و بهبود سیستم تولید خود به گردآوری ماشین آلات صنعتی و تجهیزات لازم برای تولید میلگرد پرداخته است. تولید میلگرد ارگ تبریز از سال ۱۳۹۱ به صورت آزمایشی انجام گرفت و در نهایت با پیشرفت قابل توجه در زمینه تولید این محصول فولادی، میلگرد تبریز در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شد. کارخانه ارگ تبریز به طور رسمی از سال ۱۳۸۸ تاکنون در صنعت فولاد سازی به فعالیت می‌پردازد و میلگرد تبریز به عنوان یکی از محصولات درجه یک این کارخانه شناخته می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میلگرد ارگ تبریز چه سایزهایی دارد؟

میلگرد ارگ تبریز به منظور افزایش کاربرد و مصرف در سازه های مختلف در اندازه‌ها و سایزهای متنوعی تولید می‌گردد. شما می‌توانید میلگرد ارگ تبریز را در سایزهای میلگرد ۱۰ آجدار A3، میلگرد ۱۲ آجدار A3، میلگرد ۱۴ آجدار A3، میلگرد ۱۶ آجدار A3، میلگرد ۱۸ آجدار A3، میلگرد ۲۰ آجدار A3، میلگرد ۲۲ آجدار A3، میلگرد ۲۵ آجدار A3، میلگرد صادراتی سایز ۸ با آج دوکی، میلگرد صادراتی سایز ۱۰ با آج دوکی، میلگرد صادراتی سایز ۱۲ با آج دوکی، میلگرد صادراتی سایز ۱۴ با آج دوکی، میلگرد صادراتی سایز ۱۶ با آج دوکی، میلگرد صادراتی سایز ۱۸ با آج دوکی و میلگرد صادراتی سایز ۲۰ با آج دوکی خریداری کنید.

مقایسه وزن میلگرد ارگ با سایر کارخانه‌های تبریز

با توجه به اینکه وزن یکی از شاخص‌های تعیین قیمت است، کسب اطلاعات در زمینه وزن میلگردهای مختلف و مقایسه آن‌ها با یکدیگر می‌تواند شما را در مسیر انتخاب میلگرد مناسب یاری رساند. به طور کلی، میلگردهای ایران بر اساس استانداردهای روسی GOST 5781 و یا ملی ISIRI 3132 تولید می‌شوند.

بیشتر کارخانه‌های تولید کننده میلگرد، از جمله کارخانه ارگ تبریز، در نظر دارند وزن محصولات خود را به وزن‌های ثبت شده در جدول وزنی استاندارد ملی میلگرد نزدیک کنند و از استاندارد ملی خارج نشوند. وزن میلگرد ۱۲ ارگ تبریز که یکی از پرکاربردین سایزهای میلگرد در ایران است ۱۰.۵ کیلوگرم و وزن میلگرد درپاد در همین سایز نیز ۱۰.۵ کیلوگرم است. وزن میلگرد ۱۶ ارگ تبریز ۱۸.۵ الی ۱۹ کیلو و وزن میلگرد ۱۶ درپاد که یکی دیگر از کارخانه‌های فولاد سازی تبریز است، ۱۸.۲۵ کیلوگرم است. وزن میلگرد ۲۲ ارگ تبریز ۳۵ الی ۳۵.۵ کیلوگرم و وزن میلگرد ۲۲ درپاد ۳۴.۲ کیلوگرم است.

آشنایی با میلگرد تبریز، مشخصات کامل در شهر آهن

استانداردها و کیفیت ساخت میلگرد ارگ تبریز

میلگرد ارگ تبریز به دلیل برخورداری از کیفیت قابل قبول کشورهای اروپایی به عنوان یکی از مصالح ساختمان درجه یک به خارج از ایران صادر می‌شود. این محصولات پرمصرف در استاندارد A3 تولید می‌گردد که نسبت به میلگردهای A2 و A1 از مقاومت بالاتری برخوردار است. از مشخصه‌های میلگرد A3 تبریز می‌توان به شکل آجدار مارپیچ و درجه سختی نیمه سخت اشاره کرد.

آشنایی با میلگرد تبریز، مشخصات کامل در شهر آهن

چگونه قیمت میلگرد تبریز را بفهمید؟

دستیابی به قیمت روز میلگرد یکی از دغدغه‌های اصلی ساختمان سازان و پیمانکاران است. شهر آهن با آگاهی از این موضوع به انتشار جزئیات انواع میلگرد تبریز به همراه لیست قیمت آن‌ها در وب‌سایت خود پرداخته است. برای دریافت مشاوره و استعلام موجودی انواع میلگرد تبریز با کارشناسان شهر آهن تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها