یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
تعهد اخلاقی از شاخص‌های مهم نویسندگان انقلابی است

لرستان - رئیس حوزه هنری بروجرد با اشاره به اینکه نویسندگان و شاعران انقلابی باید در راستای آنچه می‌نویسند تعهد داشته باشند، افزود: تعهد اخلاقی از شاخص‌های مهم نویسندگان و شاعران انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، عباس خسروی عصر شنبه در آیین رونمایی دو عنوان کتاب نویسندگان بروجردی که به مناسبت بزرگداشت روز قلم برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند به قلم و آنچه که می‌نویسد قسم یاد کرده است، افزود: نویسندگان و شاعران انقلابی باید در راستای آنچه می‌نویسند تعهد داشته باشند.

تعهد اخلاقی از شاخص‌های مهم نویسندگان انقلابی است

رئیس حوزه هنری بروجرد تعهد اخلاقی را از شاخص‌های مهم نویسندگان و شاعران انقلابی دانست و افزود: هنرمندان انقلابی در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند و هنر انقلاب توسط هنرمندان با بصیرت ترویج داده می‌شود.

وی افزود: شهرستان بروجرد به‌عنوان شهر استعدادهای درخشان و شهر فرزانگان دارای هنرمندان انقلابی است که آثار فاخری به منظور معرفی هنر انقلاب خلق کرده‌اند.

تعهد اخلاقی از شاخص‌های مهم نویسندگان انقلابی است

به گزارش ایبنا، در این مراسم از کتاب‌های «بعضی پرنده‌ها شاعرند» برگزیده جشنواره بین‌المللی شعر فجر، اثر اسماعیل الله‌دادی و کتاب رمان «زامبیای پنیرکی» نوشته فریبا مقدسی رونمایی و از تعدادی نویسندگان بروجرد به‌رسم قدردانی و یادبود تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها