پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
برگزاری شب شعر «در سوگ مهمان» درخرم‌آباد

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری شب شعر «در سوگ مهمان» به مناسبت گرامی‌داشت شهیدالقدس؛ اسماعیل هنیه در خرم‌آباد خبر داد.

اعظم روانشاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: آن شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف بود که با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه بی‌تردید مهمترین مسئله کنونی جهان اسلام، مسئله آزادی قدس و فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است، گفت: رسالت اهالی قلم و اصحاب فکر و فرهنگ غبارزدایی از چهره حقیقت و حمایت از حقوق ملت فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه شاعران با بصیرت لرستان همواره پای کار انقلاب و دفاع از مظلومان بوده‌اند افزود: به مناسبت گرامی‌داشت شهیدالقدس؛ اسماعیل هنیه شب شعر «در سوگ مهمان» شامگاه جمعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و انجمن قلم شعبه لرستان برگزار خواهد شد تا بار دیگر شاهد هم‌نوایی شاعران با مردم مظلوم فلسطین باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن دعوت از عموم مردم و اهالی فرهنگ و رسانه برای شرکت در این برنامه گفت: این شب شعر بعد از نماز مغرب و عشا جمعه در مسجد جوادالائمه خرم‌آباد برگزار می‌شود و ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و مداحی و شعرخوانی بسته‌های فرهنگی نیز توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها