چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
«نی‌نی کوچولو تو ساحله، پاهاش تو ماسه و گله» به چاپ سوم رسید

کتاب کودک «نی‌نی کوچولو تو ساحله، پاهاش تو ماسه و گله» نوشته سالی سیمز و سروده منصوره عرب‌خراسانی به کوشش انتشارات ناریا به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «نی‌نی کوچولو تو ساحله، پاهاش تو ماسه و گله» یک جلد از مجموعه چهار جلدی «شعرهای انگشتی» از انتشارات ناریا است. این کتاب‌ها با تصاویر زیبا و کلامی آهنگین در کنار ساختار خلاقانه و سرگرم‌کننده از جمله کتاب‌های تعاملی برای کودکان زیر سه سال محسوب می‌شوند. در این کتاب، کودکان در قالب شعر و بازی که توسط انگشتان دست‌شان صورت می‌گیرد با موضوعات مختلفی همچون دریا و آب‌بازی آشنا می‌شوند؛ به این صورت که در هر صفحه انگشتان خود را از داخل سوراخ کتاب عبور داده و پاها و دست‌های شخصیت اصلی کتاب را مناسب با فعالیتش تکان می‌دهند. صفحه‌های مقوایی ضخیم این بوردبوک، پاره نمی‌شود و مناسب دستان کوچک کودکان زیر سه سال است.

اطلاعات بیشتر:

کتاب «نی‌نی کوچولو تو ساحله، پاهاش تو ماسه و گله» به قلم سالی سیمز و تصویرگری نیک شارت به کوشش منصوره عرب‌خراسانی به شعر فارسی برگردانده شده است و از سوی انتشارات ناریا در ۱۸ صفحه مصور و به بهای ۹۰ هزار تومان برای گروه سنی +صفر منتشر شده است و اکنون چاپ سوم آن در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط