یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
نشر ورزش با 2 كتاب جديد در راه است

مدير مسوول نشر ورش گفت: دو كتاب «حقوق و اخلاق ورزشي» و «درمان گردن درد و كمر درد با ورزش» به زودي از سوي انتشارات ورزش راهي بازار نشر خواهند شد._

مهدي صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: كتاب «حقوق و اخلاق ورزشي» اثر مشترك دكتر ميرمحمد كاشف و مهدي شيدايي در چهارده فصل تنظيم شده است كه «فلسفه و هدف حقوق»، «سير تحول تاريخي حقوق»، «جرم و انواع آن»، «اصول پيشگيري از خطرات در ورزش» و «شاخه‌هاي علم حقوق» از جمله اين فصول‌اند.

مدير مسوول انتشارات ورزش تصريح كرد: كتاب «حقوق و اخلاق ورزشي» شامل مباحث مختلف رشته حقوق و اخلاق ورزشي است كه دانشجويان رشته تربيت بدني، ورزشكاران، مديران و به ويژه داوران ورزشي، مخاطبان اين كتاب را تشكيل مي‌دهند.

صادقي افزود: اين اثر با پرداختن به اصول پيشگيري از خطرات در ورزش، شاخه‌هاي مختلف قوانين حقوقي را معرفي كرده است.

وي بيان داشت: شرط بندي و دوپينگ در ورزش از ديگر قسمت‌هاي كاربردي كتاب «حقوق و اخلاق ورزشي» به شمار مي‌آيند كه با تحليلي از وظايف كميته‌هاي انظباطي و مباني اخلاقي در ورزش به رشته تحرير درآمده‌اند تا براي ايجاد نظم و انضباط در عرصه‌هاي ورزشي، راهنما و مددكار دست‌اندركاران باشد.

مدير مسوول انتشارات ورزش با اشاره به انگيزه نويسنده در تاليف كتاب «حقوق و اخلاق ورزشي» گفت: توسعه روزافزون ورزش در اجتماع و همچنين برقراري رابطه اخلاق ورزشي با حقوق و قواعد و مقررات حاكم بر آن، از جمله عواملي‌اند كه نويسنده را بر آن داشته تا با توجه به سر فصل‌هاي كاربردي حقوق در ورزش به تاليف اين كتاب اقدام كند.
چاپ نخست كتاب «حقوق و اخلاق ورزشي» اثر مشترك دكتر ميرمحمد كاشف و مهدي شيدايي در شمارگان 2000 نسخه، 192 صفحه و بهاي 45 هزار ريال از سوي انتشارات ورزش به زودي روانه بازار نشر خواهد شد.

صادقي همچنين افزود: كتاب «درمان گردن درد و كمر درد با ورزش» اطلاعات مناسب و كاربردي خوبي درباره گردن درد و كمر درد و روش درمان آنها در اختيار مخاطبان مي‌گذارد. اين كتاب نيز به‌زودي منتشر مي‌شود. 

به گفته صادقي، نويسنده در اين كتاب ضمن توضيح دادن انواع ناراحتي‌ها و درد‌هاي كمر و گردن، علائم آنها و تشريح نحوه درمان اين بيماري‌ها، به بيان تمرينات تخصصي ورزشي و روش‌هاي ويژه توانبخشي پرداخته است.

مدير مسوول انتشارات ورزش خاطرنشان كرد: در ابتداي كتاب «درمان گردن درد و كمر درد با ورزش» عطاء‌الله مشيرآبادي، متخصص ارتوپد، مطالعه اين كتاب را به متخصصان و دانشجويان رشته‌هاي توان‌بخشي و تربيت بدني توصيه كرده است.

وي گفت: به اعتقاد نويسنده، با انجام تمرينات مختلف ورزشي مطرح شده در اين كتاب مي‌توان از بسياري از بيماري‌هاي مفصلي و اختلالات حركتي پيشگيري كرد.

چاپ نخست «درمان گردن درد و كمر درد با ورزش» اثر دكتر يحيي سخن‌گويي در شمارگان 2000 نسخه، 200 صفحه و بهاي 45 هزار ريال به زودي از سوي انتشارات ورزش راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط