شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵
راهنماي تهيه پايان‌نامه ويژه دانشجويان تربيت بدني

مدير مسوول انتشارات ورزش از چاپ نخست كتاب «راهنماي پايان‌نامه با تاكيد بر مديريت ورزشي» اثر مشترك دكتر حميد قاسمي و سارا كشگر خبر داد و گفت: اين كتاب يك راهماي كاربردي آسان در مسير تهيه و تدوين پايان‌نامه است.\

مهدي صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: از ويژگي‌هاي اين كتاب مي‌توان به كاربردي بودن آن اشاره كرد، به گونه‌اي كه دانشجويان تربيت بدني به ويژه گرايش مديريت ورزشي مي‌توانند نيازهاي اساسي خود براي اجراي پايان نامه را از اين كتاب تامين كنند.

مدير مسوول انتشارات ورزش تصريح كرد: به اعتقاد مولف، نياز به گرايش مديريت ورزشي به عنوان يك نياز مسلم براي تحول مطلوب در نظام ورزش كشور، امروز بيش از گذشته برجسته شده است و مطالعات و پژوهش‌هاي اين حوزه به بررسي‌هاي عميق‌تر و آگاه‌تر در دانش مديريت ورزش نياز دارد، لذا كتاب «راهنماي پايان‌نامه با تاكيد بر مديريت ورزشي» به عنوان يك راهنماي سريع كاربردي براي اجراي پايان‌نامه‌ها با تاكيد بر گرايش مديريت ورزش امكان بهبود كمي و كيفي مطالعات اين گرايش را فراهم مي‌كند.

صادقي افزود: مولف در تاليف اين كتاب سعي كرده تا حد ممكن خلاصه و مفيد‌گويي را رعايت كند. 

وي اظهار داشت: اين كتاب از چهار بخش تشكيل شده است كه «طراحي پايان‌نامه»، «تدوين پايان‌نامه»، «دفاع از پايان‌نامه» و «استخراج مقاله از پايان‌نامه» عناوين اين بخش‌ها را تشكيل مي‌دهند.
مدير مسوول انتشارات ورزش خاطرنشان كرد: مخاطب با مطالعه اين كتاب با نحوه انتخاب حوزه مطالعاتي و عنوان تحقيق، انتخاب استاد راهنما و مشاور، تدوين بيان مساله، انتخاب جامعه و نمونه، انتخاب روش آماري، نوشتن طرح مقدماتي، انتخاب شيوه جمع‌آوري اطلاعات و ابزار اندازه‌گيري، انتخاب روش تحقيق و طرح تحقيق، اصول سخنراني براي دفاع از پايان‌نامه و سوالات رايج در جلسه دفاع آشنا مي‌شود.

صادقي در پايان گفت: همچنين آشنايي با اهميت مقاله‌نويسي، چگونگي تهيه مقاله پژوهشي، چگونگي تهيه مقاله مروري، چگونگي تهيه مقاله مطبوعاتي و راهنماي نگارش و صفحه بندي عناويني‌اند كه مخاطب با مطالعه اين كتاب با آنها آشنا مي‌شود.

چاپ نخست كتاب «راهنماي پايان‌نامه با تاكيد بر مديريت ورزشي» اثر مشترك دكتر حميد قاسمي و سارا كشگر در شمارگان 1000 نسخه، 152 صفحه وزيري و بهاي 40 هزار ريال از سوي انتشارات ورزش راهي بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط