شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۷
برگزاري نمايشگاه كتاب تخصصي حوزه ورزش

مدير مسوول انتشارات علم و حركت از برپايي نمايشگاه تخصصي كتاب‌هاي ورزشي خبر داد و گفت: اين نمايشگاه به مناسبت هفته كتاب به مدت دو روز (29 و 30 آبان) در سازمان تربيت بدني برپا شده است._

روبن شاهورديان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: سازمان تربيت بدني از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر ميزبان نمايشگاه كتاب‌هاي تخصصي ورزشي است.

مدير مسوول انتشارات علم و حركت تصريح كرد: علاقه‌مندان به بازديد و خريد كتاب از اين نمايشگاه مي‌توانند به نشاني خيابان تهران، سئول، سازمان تربيت بدني، طبقه همكف مراجعه كنند و با 40 درصد تخفيف آثار مورد نيازشان را خريداري كنند.

شاهورديان افزود: از آنجا كه مطالعه كتاب توسط ورزشكاران سهم به‌سزايي در افزايش دانش و توسعه مهارت‌هاي ورزشي آنان دارد، برپايي چنين نمايشگاه‌هايي مي‌تواند بسيار مفيد باشد.

وي در پايان از استقبال فراوان مراجعه‌كنندگان از نمايشگاه كتابي كه پنج‌شنبه (27 آبان ماه) و جمعه (28 آبان ماه) در مجموعه‌هاي ورزشي «رافي» و «آرارات» برگزار شد، اظهار خرسندي كرد و گفت: انتشارات «علم و حركت» با حدود 350 عنوان كتاب تخصصي در حوزه ورزش در اين نمايشگاه حضور داشت كه اين استقبال فراوان باعث شد تا اين انتشارات در نمايشگاه‌هاي امروز و فردا در سازمان تربيت بدني با حدود 500 عنوان كتاب حضور داشته باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط