دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
بامداد كتاب با 2 اثر ورزشي

«اصول بيومكانيك در آموزش پرش‌ها و پرتاب‌ها» و «چگونگی برخورد با مصدومین دچار ضربه سر و صورت و ستون فقرات» عناوين دو كتابي‌اند كه به تازگي از سوي انتشارات بامداد كتاب منتشر شده‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در رشته دو و ميداني كه جايگاه شانس و تصادف در موقعيت‌هاي آن به خودي خود بسيار ناچيز است، به كاربستن تحليل‌هاي علمي در آموزش و اجراي مهارت‌هاي آن مي‌تواند در كمتر كردن فاصله ركوردهاي ورزشكاران كشورمان با ركوردهاي جهاني موثر واقع شود كه كتاب «اصول بيومكانيك در آموزش پرش‌ها و پرتاب‌ها» به گفته مولف آن، قدمي در اين راه به شمار مي‌رود.

«پرش ارتفاع»، «پرش با نيزه»، «پرش طول»، «پرش سه‌گام»، «پرتاب وزنه»، «پرتاب ديسك»، «پرتاب نيزه» و «پرتاب چكش» عناوين فصول اين نوشتار را تشكيل مي‌دهند.

چاپ نخست كتاب «اصول بيومكانيك در آموزش پرش‌ها و پرتاب‌ها» اثر رضا دلاور در شمارگان 1000 نسخه، 120صفحه و بهاي 35 هزار ريال از سوي انتشارات بامداد كتاب در ويترين كتابفروشي‌هاي ورزشي جاي گرفته است.

«چگونگی برخورد با مصدومین دچار ضربه سر و صورت و ستون فقرات» عنوان كتاب ديگري است كه از همين انتشارات راهي بازار نشر شده است. بر اساس مطالب اين كتاب، ضربه‌هاي سر، صورت و ستون فقرات از آسيب‌هاي شايع در ميان دانش‌آموزان مدارس و آموزشگاه‌ها است كه برخورد اصولي و علمي با آنها از لحظات نخستين وقوع ضربه، از اهميت وافري برخوردار است. 

مولف در اين اثر ضمن معرفي مختصري از اين صدمات، به مراحل چگونگي برخورد نخستين و رعايت موارد ايمني آن تا دستيابي به پزشك براي درمان اشاره كرده است.

چاپ دوم كتاب «چگونگی برخورد با مصدومین دچار ضربه سر و صورت و ستون فقرات» اثر گل‌نساء بهرامي در شمارگان 1000 نسخه، 96 صفحه و بهاي 25 هزار ريال از سوي انتشارات بامداد كتاب روانه بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط