شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱
آشنايي با فرآيند رشد حركتي

«درك رشد حركتي در دوران مختلف زندگي» عنوان كتابي است كه به تازگي از سوي انتشارات علم و حركت راهي بازار نشر شده است. مخاطب با مطالعه اين اثر به صورت اكتشافي و توصيفي با فرآيند و نتايج رشد حركتي آشنا خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «درك رشد حركتي در دوران مختلف زندگي» كه به قلم «ديويد اِل گالاهو» و «جان اُزمون» به رشته تحرير درآمده است، اطلاعات مربوط به رشد و تكامل حركتي در دوران كودكي را دربر دارد و مطالعه توانايي‌هاي حركتي بنيادي، رشد و نمو در دوره كودكي، رشد جسماني در دوره كودكي، رشد ادراكي ـ حركتي و رشد خودپنداره كودكان را بررسي مي‌كند.

بزرگسالي و رشد حركتي بزرگسالان از جمله عناوين موجود در اين نوشتارند. در اين بخش موضوعاتي مانند تغييرات فيزيولوژيكي بزرگسالان عنوان مي‌شوند.

اين كتاب همچنين نيم‌رخ‌‌هاي توصيفي و تشريحي رشد حركتي، از لحظه تشكيل نطفه تا پيري را براي دانشجوياني كه دوره رشد حركتي را مي‌گذرانند، توصيف و تشريح مي‌كند.

چاپ نخست كتاب «درك رشد حركتي در دوران مختلف زندگي» با ترجمه دكتر رسول حمايت‌طلب، دكتر محمدرضا موحدي، دكتر عليرضا فارسي و دكتر جواد فولاديان، از سوي انتشارات علم و حركت در شمارگان 2000 نسخه و 764 صفحه به تازگي منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط