دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
چاپ مقالات كنفرانس «معماري و سازه» و «سازه‌هاي فضاكار»

محمود گلابچي، رييس دو كنفرانس «معماري و سازه» و «سازه‌هاي فضاكار» از چاپ مجموعه مقالات اين دو كنفرانس خبر داد. دو كنفرانس با حضور 90 نفر از برجسته‌ترين استادان ملي و بين‌المللي از 20 كشور جهان در زمينه فناوري معماري در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.\

گلابچي به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: دومين كنفرانس بين‌المللي «معماري و سازه» 25 و 26 ارديبهشت و «سازه‌هاي فضاكار» در روزهاي 27 و 28 همين ماه با حضور 90 نفر از برجسته‌ترين استادان ملي و بين‌المللي از 20 كشور جهان در زمينه فناوري معماري در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: بيش از 400 مقاله در اين كنفرانس ارايه شده است و آخرين دستاوردهاي معماري، سازه و تجربيات ملي و بين‌المللي در اين زمينه به بحث و تبادل نظر گذاشته مي‌شود.

چهره ماندگار رشته راه و ساختمان افزود: با توجه به شعار كنفرانس كه ابداع و نوآوري براي حركت به سوي آينده است، انتظار مي‌رود در اين دو كنفرانس ضمن ارايه آخرين ديدگاه‌ها در زمينه معماري امروز ايران و جهان، در بهره‌گيري از سازه و فناوري‌هاي مدرن براي ارتقاي آن، زمينه‌هاي تحول در معماري كشور و حفظ دوباره ارزش‌هاي معماري ايران فراهم شود.

برنده جايزه كتاب سال اظهار داشت: همزمان با كنفرانس نمايشگاه بزرگي از آخرين دستاوردهاي معماري و سازه‌هاي فضاكار برگزار خواهد شد و بيش از 14 كارگاه تخصصي با حضور استادان خارجي و داخلي برپا مي‌شود. همچنين 4 مسابقه طراحي در زمينه‌هاي معماري و سازه‌هاي فضا كار همزمان با كنفرانس برگزار خواهد شد كه جوايز آن توسط شوراي علمي كنفرانس اهدا مي‌شود.

به گفته وي، مجموعه مقالات ارايه شده در كنفرانس «معماري و سازه» و «سازه‌هاي فضا كار» در قالب كتاب منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها