چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
اختتامیه اولین همایش ملی فرهنگ شهرت

اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» پانزدهم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا آ ئین اختتامیه «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»، این همایش با حضور برگزیدگان و جمعی از اصحاب پژوهش، فرهنگ، هنر و رسانه کشور برگزار می‌شود. آرتور آسابرگر، سید سعیدرضا عاملی رنانی و ابراهیم فیاض از سخنرانان کلیدی این مراسم هستند.

در این مراسم برترین‌های پژوهش در حوزۀ «فرهنگ شهرت» در ده محور «رسانه‌های جمعی و فرهنگ شهرت»، «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ و شهرت»، «هنر و فرهنگ شهرت»، «سیاستگذاری سلبریتی‌ها و فرهنگ شهرت»، «سواد رسانه‌ای و فرهنگ شهرت»، «گروه‌های جنسیتی و نسلی و شهرت»، «مرجعیت فکری و رفتاری سلبریتی‌»، «فرهنگ هواداری» و «دین و شهرت» معرفی می‌شوند. همچنین کتاب مجموعه چکیده‌مقالات همایش در این مراسم رونمایی خواهد شد.

اختتامیه اولین همایش ملی فرهنگ شهرت

در ادامۀ همایش چهار پنل تخصصی با موضوع «رسانه و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ هواداری» و «در سایه‌سار شهرت» از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

مراسم اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»، پانزدهم مهرماه از ساعت ۹ صبح در تالار ابن‌خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، جنب بیمارستان دکتر شریعتی برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه چهار سیما و شبکۀ دانشگاه تهران پوشش داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها