دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
آغاز ثبت‌نام کلاس‌های فصل پاییز فرهنگسرای قرآن

فرهنگسراي قرآن ثبت‌نام علاقه‌مندان براي شركت در كلاس‌هاي فصل پاييز را آغاز كرده است. از جمله كلاس‌هايي كه در اين فرهنگسرا تشكيل مي‌شوند، مي‌توان به كلاس‌هاي حفظ قرآن، تدبر در قرآن، نهج‌البلاغه و آموزش رايانه اشاره كرد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، این کلاس‌ها با حضور استادان و مربیان مجرب و در رشته‌های قرآنی حفظ جزء به جزء و حفظ كامل قرآن كريم براي خردسالان و بزرگسالان، روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی و کارورزی فصیح‌خوانی، تجوید و کارورزی تجوید، صوت و لحن مقدماتی تا پیشرفته، ترجمه و تفسیر، تدبر در قرآن، احكام و مفاهيم قرآن برگزار مي‌شوند.

شرحی بر نهج‌البلاغه و رشته‌های هنری خوشنویسی، طراحی، نقاشی رنگ روغن، آموزش رایانه و زبان انگلیسی، از ديگر كلاس‌هايي‌اند كه در فصل پاييز در فرهنگسراي قرآن برپا خواهند شد.
زمان شروع کلاس‌ها، شنبه(نهم مهرماه) اعلام شده است.

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام در اين كلاس‌ها می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 17 به فرهنگسرای قرآن به نشانی خيابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خيابان شهید کاظمی مراجعه كنند یا براي کسب اطلاعات تخصصی از جزيیات دوره‌ها با شماره‌هاي 3- 55775141 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط