یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مسابقه کتابخوانی در مسجد جمکران برگزار می‌شود

مسوول مرکز رسانه و روابط عمومی مسجد جمکران از برگزاری مسابقه کتابخوانی در این مسجد مقدس به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) خبر داد و گفت: کتابچه‌ها و پرسش‌نامه‌های این مسابقه فردا صبح(دوشنبه) در صحن مسجد جمکران به زائران عرضه می‌شود.-

حسین طالبعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که این مسابقه به همت شورای عالی فرهنگی مسجد مقدس جمکران برپا خواهد شد، اظهار کرد: این شورا کتاب «در کوچه باغ آینه» نوشته دکتر هرازه را به عنوان منبع مطالعاتی این مسابقه تعیین کرده است. این نوشتار با همکاری نشر مسجد جمکران منتشر و در انتهای آن پرسش‌نامه این مسابقه طراحی شده است.

وی گفت: این مسابقه از فردا(دوشنبه) به طور رسمی میان علاقه‌مندان آغاز می‌شود و تا مهرماه ادامه خواهد داشت. برندگان این مسابقه روز عید غدیر معرفی خواهند شد. جوایز منتخبان این مسابقه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات،‌ مشهد مقدس، جوایز نقدی و بسته فرهنگی مسجد جمکران خواهد بود.

مسوول مرکز رسانه و روابط عمومی مسجد جمکران عنوان کرد: کتاب «در کوچه باغ آینه» در باجه‌های شبکه ارتباط فرهنگی صحن مسجد جمکران و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی مقابل باب‌المعصومه با 50 درصد تخفیف به زائران و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند پرسش‌نامه‌های این مسابقه را به نشانی پستی شهر قم، خیابان شهید فاطمی، کوچه 28، پلاک شش، دبیرخانه شورای عالی فرهنگی مسجد جمکران ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط