جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
نخستین دوره مروری بر آثار سینمای کوتاه برگزار می‎شود

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به تولیدات کیفی و متعدد حوزه هنری استان زنجان در موضوع فیلم‌سازی گفت: در همین راستا رویداد سینمای کوتاه با عنوان «سوره مهرِ سینمای کوتاه» با مسئولیت حوزه هنری در زنجان برگزار می‌شود.

میثم سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اقدامات متعدد حوزه هنری استان زنجان در بحث ساخت فیلم‌های مستند، کوتاه و آثار سینمایی گفت: همکاری با هنرمندان استانی بهتر و نتیجه بخش‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه فیلم، موثرترین رسانه برای انتقال مفاهیم و موضوعات مختلف است، اضافه کرد: در همین راستا حوزه هنری این نهاد از طرح‌های مستند با رویکرد زیست بوم استان‌ها حمایت می‌‌کند.

سیفی با اشاره به تولیدات کیفی و متعدد حوزه هنری استان زنجان در موضوع فیلم‌سازی بیان کرد: در همین راستا رویداد سینمای کوتاه با عنوان «سوره مهرِ سینمای کوتاه» با مسئولیت حوزه هنری در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویداد سینمایی «سوره‌ مهرِ سینمای کوتاه» در سه قالب مستند، داستانی و پویانمایی برگزار می‌شود، افزود: این رویداد هنری مهرماه امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه رویداد سینمایی مذکور فرصتی برای نمایش آثار هنرمندان فیلم‌ساز استان اضافه کرد: در این رویداد از نفرات فعال در این حوزه تقدیر می‌شود.

سیفی گفت: همزمان با برگزاری این رویداد هنری کارگاه‌های فیلمسازی در قالب‌های مستندسازی‌، فیلم کوتاه داستانی و پویانمایی با حضور اساتید برجسته‌ کشوری برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اکران همه تولیدات سال‌های اخیرِ هنرمندان حوزه هنری استان، آثار منتخب سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه 100، آثار منتخب باشگاه فیلم سوره و برخی از آثار مرکز مستند حوزه هنری در استان خبر داد و افزود: از جمله فیلم‌های ساخت حوزه هنری شامل مجموعه مستند مادران آفتاب در 25 قسمت، تولید 10 عنوان فیلم مستند با موضوعات متناسب با زیست‌بوم استان و تولید بیش از 20 عنوان فیلم کوتاه داستانی با موضوعات مختلف بوده است.

سیفی افزود: تولید مجموعه 10 قسمتی پویانمایی پندآباد با موضوع آسیب‌های اجتماعی، تولید چند عنوان فیلم کوتاه پویانمایی در قالب آسیب‌های اجتماعی و موضوعات آموزشی نیز از دیگر تولیدات ماه‌های اخیر حوزه هنری است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها