سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۹
«تجزيه و ترکيب و بلاغت قرآن» در گام سوم

آموزش صرف و نحو زبان عربي در ويرايش دوم كتاب «تجزيه و ترکيب و بلاغت قرآن» با آموزش سوره‌هاي جمعه، منافقون و تغابن به قلم عباس ظهيري از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نادر يزداني، مسوول فروش موسسه بوستان كتاب با اعلام اين خبر افزود: اين كتاب با هدف بهره‌مندي از آموزه‌هاي آسماني قرآن كريم به آموزش زبان و ادبيات عرب مي‌پردازد.
 
مسوول فروش موسسه بوستان كتاب يادآور شد: اين كتاب تجزيه، تركيب و بيان قواعد بلاغى سوره‌هاى جمعه، منافقون و تغابن را بر عهده دارد و می‌کوشد علاوه بر آشنايى خواننده با قواعد عربى، كيفيت تطبيق آن‌ها را بر مصاديقشان به طور كامل آموزش دهد.

وي با بيان اين كه جايگاه ادبيات عرب و اهميت آن، بر آشنايان به علم پوشيده نيست، يادآور شد: طلبه‌هاي حوزه علميّه در ابتداى ورود، به فراگيرى ادبيات عرب يعني صرف، نحو و بلاغت مى‏پردازند. آن چه به‏طور عام در آغاز راه، مشكل دانشجويان اين علوم به‏شمار مى‏رود اين است كه پس از فراگيرى قواعد، در مرحله اجرا و به‏كارگيرى و تطبيق آنها بر مصاديق، دچار اضطرار و ابهام مى‏شوند. اين اثر مي‌كوشد با بيان صحيح اين قوانين و موارد كاربردي آنها، آموزش صرف و نحو زبان عربي را تسهيل كند. 

چاپ سوم نخستين جلد از كتاب «تجزیه و تركیب و بلاغت قرآن» در شمارگان 1000 نسخه، 296 صفحه، قطع وزیری و جلد شومیز روانه بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط