چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵
«حق با علي(ع) است» در انتظار چاپ نهم

اثبات حقانيت ولايت و جانشيني اميرالمومنين(ع) در ويرايش دوم كتاب «حق با علي(ع) است» نوشته مهدی فقیه ایمانی از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ابراهيم رباني، كارشناس ارتباط با مراكز علمي و فرهنگي موسسه بوستان كتاب، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اين كتاب با استعانت از منابع معتبر ديني و ديدگاه‌هاي اهل سنت و شيعه، به تبيين موضوع امامت و ضرورت وجود امام و راهبر براي مسلمانان مي‌پردازد.

وي با توجه به بخشي از معرفي اين اثر گفت: ولايت و امامت، عامل حيات و تداوم اسلام واقعى و وحدت و انسجام جامعه است. امامت، موجب تعالى انسان و رشد جامعه در دو زمينه دنيوى و اخروى مى‏شود. جامعه بدون امام، زمينه حقارت، بلكه نابودى خويش را فراهم مى‏آورد. 

رباني يادآور شد: همان‌گونه كه در مقدمه اين كتاب نيز به آن اشاره شده است، حضرت رسول ‏صلى‌الله عليه و آله در مقاطع گوناگون و با بيان‏هاى شيوا و رسا جانشينان معصوم خود را معرفى كردند. يكى از آن بيان‏ها، حديث مشهور «الحق مع علي و علي مع الحق» است. كتاب حاضر، به بررسى مستند اين روايت شريف و اثبات آن با استفاده از منابع اهل سنت پرداخته است.

چاپ نهم كتاب «حق با علي(ع) است» از سوي موسسه فرهنگي و تحقيقاتي بوستان كتاب در شمارگان  1500 نسخه، 204 صفحه، قطع وزیری و جلد شومیز به زودي روانه بازار كتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط