سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
نمایشنامه‌نویس هرمزگانی حائز رتبه اول و دیپلم افتخار شد

هرمزگان - در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول، نمایش‌نامه نویس هرمزگانی، حائز رتبه اول و دیپلم افتخار شد.

نمایش‌نامه نویس هرمزگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از کسب رتبه اول در بخش نمایش نامه نویسی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول خبر داد.

علیرضا داوری گفت: پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با موضوع «حال خوش کودکی، فصل خوش زندگی» به دبیری حمید صادق جولا از ۲۳ الی ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی و تئاتر خیابانی به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شد.

این نمایش نامه نویس خوش ذوق هرمزگانی افزود: با نمایشنامه «مهمان ناخوانده» به فضل خدا حائز رتبه اول، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش شدم.

وی ادامه داد: از میان ده نمایشنامه نامزد دریافت جایزه، پنج اثر برگزیده را به این شرح اعلام کردند: رتبه پنجم: لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به نمایشنامه «خورشید پر» به نویسندگی بهنام میرزایی اهدا شد.

رتبه چهارم: هیئت‌داوران پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به نمایشنامه «آمازینگان» به نویسندگی محمدرضا خردمند از استان خوزستان شهرستان دزفول اهدا کرد.

رتبه سوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به نمایشنامه «خورشید رو پیدا می‌کنیم» به نویسندگی مهری هاشمیان اهدا شد.

رتبه دوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به نمایشنامه «آنیل، دزد عروسک‌ها» به نویسندگی علیرضا دهقانی اهدا شد.

داور در پایان ابراز داشت: داوران بخش نمایشنامه‌نویسی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول بر عهده شهرام کرمی و ساسان شکوریان بود.

گفتنی است: آیین اختتامیه این رویداد جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در سالن آیت‌الله قاضی دانشگاه جندی‌شاپور دزفول برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره با آرای هیئت‌داوران معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها