دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
تربیت هوش موسیقیایی کودک با زبانی بسیار ساده

نویسنده کتاب «روش تدریس موسیقی» گفت: کتاب «روش تدریس موسیقی» با زبانی بسیار ساده، گام به گام تمرین‌ها را آموزش می‌دهد.

سمیه مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا درباره هدف خود از تألیف کتاب «روش تدریس موسیقی» گفت: نوشتن این کتاب یکی از دغدغه‌های من بوده است. سه سال است که در انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران، دوره‌های روش تدریس موسیقی به کودکان را برگزار می‌کنم. این کتاب حاصل همین دوره‌های آموزشی است.

همچنین او درباره مخاطبان این کتاب گفت: خانواده‌هایی که به هر دلیلی نمی‌توانند هزینه کلاس موسیقی کودکشان را پرداخت کنند یا آموزشگاه مناسبی را پیدا نکرده‌اند و البته اساتید در حال تدریس آموزش‌های پایه‌ای موسیقی به کودکان مخاطبان این کتاب خواهند بود. منظور از تربیت موسیقیایی کودک، تقویت هوش شنیداری و آشنایی کودک با زبان بدن خود است.

مرادیان درباره نوع نگارش این کتاب گفت: این کتاب، روش تدریس موسیقی کودک با زبانی بسیار ساده، محاوره و روان به صورت گام به گام تمرین‌هایی شامل نت‌های ریتمیک، تبلک و کارگاه ساخت ساز شیکر را آموزش می‌دهد.

وی افزود: کتاب «روش تدریس موسیقی کودک» از نشر پنج خط در سال ۱۴۰۳ چاپ نخست خود را روانه بازار کرده است و در این دوره از نمایشگاه به عنوان تازه‌های نشر حضور دارد. غرفه نشر پنج خط در راهروی ۱۲ میزبان کنندگان نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ است.


اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها