دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
کتاب «پادکستینگ» تجدید چاپ شد

انتشارات سروش در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران چاپ دوم کتاب «پادکستینگ» را منتشر کرد. این کتاب نوشته دانیل هانت و ترجمه محمود کربلایی احمد است و با قیمت روی جلد ۱۸۶ هزار تومان تجدید چاپ شده‌است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات سروش برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران چاپ دوم کتاب «پادکستینگ» را منتشر کرد. این کتاب نوشته دانیل هانت و ترجمه محمود کربلایی با قیمت روی جلد ۱۸۶ هزار تومان تجدیدچاپ شده است. این کتاب در ۲۰۰ نسخه برای بار دوم به بازار نشر عرضه شد.

درپشت جلد این کتاب آمده‌است: «تنها وجه تشابه پادکست با رادیو فراهم آوردن اطلاعات ارزشمند و انتقال آن به مخاطب توسط منابع صوتی است اما وجوه افتراق و نبود تشابه این دو به اندازه‌ای است که خلاف اظهار برخی از صاحب‌نظران، به‌زحمت می توان پادکست را تهدیدی برای رادیو به شمار آورد. درکشور ما پادکست برای بسیاری از علاقه‌مندان مدیوم اصلی نیست و بنا به دلایل عدیده چندان با این فضا مأنوس نیستند. از جانب دیگر صرف‌نظر از یکی دو عنوان کتاب ترجمه شده و مقالات پراکنده در اینترنت، تلاش دیگری در جهت شناساندن بیشتر این پدیده صورت نگرفته‌است. مطالب این کتاب اساساً چگونگی بازاریابی و نحوه درآمدزایی از محل پادکست را به شما آموزش می‌دهد.»

گفتنی است؛ شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها