شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
برق کارخانه کاغذ زاگرس با پایان فصل گرما تامین می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره تامین برق کارخانه کاغذ زاگرس گفت: تامین برق این کارخانه به دلیل قرار گرفتن در شهر کمی مشکل است؛ اگر فصل پُرمصرفی برق را پشت سر بگذاریم، برق این کارخانه نیز وارد مدار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین رونمایی از سند ملی «خواندن و ترویج مطالعه مفید» در پاسخ به خبرنگار ایبنا درباره اجرای تعهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین سالیانه یک‌میلیون نسخه کتاب کودک و نوجوان در سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید، گفت: این تعهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سند ملی «خواندن و ترویج مطالعه مفید» شدنی است و حداقل این تعهد برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌دنبال این بود که نه‌تنها در کتابخانه‌های مدارس بلکه در هر کلاس درس یک کتابخانه ایجاد کند. چشم‌اندازمان این بود که در هر کتابخانه، کتاب‌هایی مرتبط با مباحث کلاس تهیه شود و دانش‌آموزان بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند. درحال حاضر ۱۲۰ هزار مدرسه داریم که ۵۰ هزار مدرسه کوچک و ۷۰ تا ۸۰ هزار مدرسه کلاس‌های متعدد دارند.

مسئله برق کارخانه زاگرس در حال حل شدن است

اسماعیلی درباره افتتاح کارخانه زاگرس استان فارس گفت: این کارخانه مشکل برق دارد و تامین برقش به دلیل قرار گرفتن در داخل شهر کمی مشکل است. اما حل این مشکل در حال پیگیری است. درباره تامین برق و حل مشکل برق این کارخانه کاغذسازی زاگرس چندین بار با آقای مخبر، جلسه تشکیل دادیم و اکنون در استان این موضوع در حال حل شدن است. تامین برق این کارخانه خارج از توان نیروگاه بود ان‌شالله این مشکل در حال برطرف شدن است؛ اگر فصل پُرمصرفی برق را پشت سر بگذاریم، برق این کارخانه نیز وارد مدار می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ارائه تسهیلات به این کارخانه زاگرس گفت: عدد دقیق ندارم اما تسهیلات خوبی در این زمینه ارائه شده است و فقط باید برقش وارد مدار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها