شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فروش بذر پیاز زعفران

بهترین زعفران از نظر کیفی را مزارع زعفران قائنات دارد، به دلیل خاک منطقه و آب و هوا و اقلیم مساعد آن برای رشد زعفران که قدمت ۳۰۰۰ ساله دارد، در ادامه به این مقوله می پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ بهترین زعفران از نظر کیفی را مزارع زعفران قائنات دارد، به دلیل خاک منطقه و آب و هوا و اقلیم مساعد آن برای رشد زعفران که قدمت ۳۰۰۰ ساله دارد، و بیشترین تولید زعفران و بالطبع پیاز زعفران را تربت حیدریه دارد.

قیمت هر کیلو پیازچه زعفران درهم و عمده برای کشت سنتی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ (بسته به مقدار سفارش و کیفیت پیاز از ۱۲,۰۰۰ تومان تا ۱۷.۰۰۰ تومان بوده است) و قیمت فروش پیاز زعفران گلخانه ای ۱۲ تا ۲۰ گرمی در حجم بالا (۳۵ تا ۴۵) در سایت ناب نهال بوده است.

از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجموعه ناب نهال قائنات اقدام به پیش فروش پیاز زعفران خراسان و قائنات به قیمت عمده سال قبل (۱۴۰۲) کرده و شما می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کرده و از تیر ماه تا مهر ماه پیاز زعفران خود را تحویل بگیرید، در ضمن مشاوره کاشت رایگان به شما داده خواهد شد برای خرید پیاز زعفران با شماره ۰۹۱۴۳۱۲۱۱۰۷ تماس بگیرید.

فروش بذر پیاز زعفران

قیمت خرید پیاز زعفران عمده به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پیاز زعفران و اختلاف آن را در فروش اینترنتی سایت های دیوار، ترب، باسلام، دیجی کالا و فروشگاه های اینترنتی فروش پیاز زعفران با یک جست و جوی کوتاه متوجه می شوید که اختلاف قیمت با بازار فروش حضوری پیاز زعفران تربت و قائنات دارد، مجموعه ناب نهال با توجه به اینکه فروش حضوری و انبار پیاز زعفران در شهرستان قائنات دارد قیمت عمده پیاز زعفران سایت با قیمت حضوری رد قائنات یکسان و با همان کیفیت است، و که این اختلاف قیمت به عواملی چون:

درصد خاک پیاز زعفران

درشتی پیاز زعفران

وزن پیاز زعفران

میزان رطوبت پیازچه زعفران

پیاز زعفران کدام منطقه ایران باشد

چند ساله بودن پیاز زعفران

میزان سفارش پیاز زعفران (قیمت هر تن پیاز زعفران)

سلامت پیاز زعفران

تولید کننده اصلی و شهر تولید زعفران

قیمت امروز پیاز زعفران

پیاز زعفران درهم کشت سنتی داخل گونی (۱۰% خاک): قیمت هر تن ۱۸ تا ۲۲ میلیون

پیاز زعفران درهم کشت سنتی داخل توری: قیمت هر تن ۲۶ تا ۲۸ میلیون

پیاز زعفران گلخانه ای بالای ۱۰ گرم: قیمت یک تن ۴۸ تا ۵۵ میلیون

قیمت روز پیاز زعفران با توجه به درخواست کشاورزان و خریداران عزیز روزانه اعلام می شود.

برای خرید عمده پیاز زعفران به قیمت همکاری با ما در ارتباط باشید و از قیمت پیاز زعفران روز مطلع شوید.

فروش پیاز زعفران قائنات سال ۱۴۰۳ در ناب نهال آغاز شد

خرید پیاز زعفران عمده از کجا؟

قیمت پیاز زعفران را جستجو کنید در اینترنت و فضای مجازی و سایت دیوار و جست و جوهایی چون {قیمت پیاز زعفران در خراسان رضوی: مشهد – تربت حیدریه – تربت جام – تایباد – نیشابور – فریمان – کاشمر و کلات مشهد و قیمت پیاز زعفران در خراسان شمالی: فاروج – شیروان – سبزوار و … و خرید پیاز زعفران از خراسان جنوبی: قائنات یا قاینات – بیرجند – سرایان – فردوس و … متوجه میانگین قیمتی می شوید که از ۹,۰۰۰ تومان شروع می شود، اما درصد خاک پیاز از مهمترین فاکتور های قیمت پیاز زعفران کشت سنتی می باشد، پس گول قیمت های پایین را نخورید و از فروشگاه های مطمئن خرید خود را انجام دهید.

مجموعه ناب نها ل قائنات به عنوان مرکز پخش پیاز زعفران در قائنات فعالیت دارد و قادر به تامین سفارشهای تناژی و قیمت همکاری پیاز زعفران با مجوز تردد از جهاد کشاورزی قائنات در سطح ایران می باشد.

و تاکنون مدیرت و کارشناسی مزارع زیادی از زعفران کاران شهرهای کرمان، اصفهان، تبریز، میاندواب، مرند و همدان را خارج از خراسان برعهده داشته که میزان تولید قابل قبولی داشته اند. صفر تا صد احداث مزرعه زعفران و زرشک خود را به دست ما بسپارید.

مکان مناسب کاشت پیاز زعفران

بهتر است زمین‌هایی را برای کشت محصول خود انتخاب کنید که به راحتی آفتاب بر روی آن می‌تابد، و با موانعی مثل درخت، سایبان کوه و.. روبه رو نباشد و هم‌چنین در معرض مستقیم وزش بادهای سرد و سرما هم نباشد.

در حال حاضر در بعضی از روستاهای شهرستان بیرجند و قائن، که در بعضی از نقاط زمین‌هایشان سایبان وجود دارد و نمی‌توانند اقدام به کشت زعفران کنند، محصولاتی مثل زرشک و درخت بادام می‌کارند، که به آبیاری بسیاری کمی هم در فصل تابستان نیاز دارند.

خاک مناسب برای رشد و کاشت زعفران

خاک پیاز زعفران باید سبک و ترکیبی از املاح مختلف باشد، چرا که دوره گلدهی پیاز زعفران ۵ الی ۷ سال است و باید از آن خاک تغذیه کند و بعد از کهنه شدن خاک پیاز زعفران جابجا باید شود و به خاک جدید منتقل شود و یا همان مزرعه باید خاک برداری شود و دوباره خاکریزی شود، مثلاً ترکیبی از شن و رس که هم از مواد مغذی خوبی تشکیل شده است و هم در طی این زمان پیاز به خوبی می تواند در برابر تغییرات آب و هوایی و منطقه‌ای از خود مقاومت نشان دهد، برای رشد و نمو پیاز مناسب است.

بنابراین برای اینکه هر چه بهتر پیاز رشد کند، و درنهایت محصول خوبی از زعفران خود برداشت کنید، از زمین حاصلخیز و زه کشی شده به جای زمین شور و فقیر استفاده کنید، در نظر داشته باشید که این زمین باید بدون درخت و سایبان کوه باشد و مواد تشکیل دهنده این خاک ترکیبی از شن، رس و لومی باشد. حتماً باید این زمین آهک دار باشد و میزان PH آن هم بین عدد ۷ و ۸ باشد.

فروش بذر پیاز زعفران

خرید نهال زرد آلو قرمز

خرید نهال زرد آلو قرمز از معتبرترین نهالستان کشور ناب نهال بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این نهالستان با ارسال نهال زردالو با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری برای باغداران و مشتریان گرامی در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است.
فروش نهال زرد آلو قرمز در این نهالستان همراه است با شناسنامه دار بودن نهال زردالو، گواهی بهداشت و مجوز جهاد کشاورزی زردالو زیر نظر مهندسین این سازمان و همچنین کلینیک گیاه پزشکی که باعث دقت بیشتر در تولید نهال زردالو با کیفیت تر و عرضه نهال آن میگردد.
نهال فروشی ناب نهال با تولید و اصلاح نهال زرد آلو قرمز در ایران آمادگی خود را در زمینه ثبت سفارش نهال و ارسال نهال زردالو به باغداران عزیز در تمامی شهر های ایران اعلام می نماید.
نهالستان ناب نهال آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به باغداران گرامی مشاوره رایگان دهد تا بهترین نهال زردالو را خرید و به بهترین نتیجه مطلوب در زمینه کاشت نهال زردالو برسند.
از دیگر خدمات این نهالستان میتوان به آموزش تخصصی کاشت و برداشت زردالو، هرس درخت زردالو، سمپاشی زردالو، قلمه زنی درخت زردالو و همچنین احداث باغ زردالو اشاره کرد که افراد مجرب و متخصص در این زمینه در نهالستان ناب نهال مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما باغداران عزیز خدمات رسانی کنند.
برای دانستن ارزش و بهاء قیمت نهال زرد آلو قرمز و طریقه خرید نهال بادام خواهشمندیم با شماره تماس های موجود در وب سایت در ارتباط باشید.

آدرس: آذربایجان شرقی گوگان ناب نهال تلفن ۰۹۱۴۳۱۲۱۱۰۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها