شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
رمان نوجوان «جادوپرست» با موضوع انقلاب منتشر شد

انتشارات کتاب جمکران، رمان «جادوپرست» به قلم سیده فاطمه موسوی را برای نوجوانان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا «جادوپرست» رمان نوجوانی با موضوع انقلاب است و در مورد پسر نوجوانی به اسم فرید است که در خانواده‌ای نابهنجار زندگی می‌کند. ماجراهای این رمان در زمان پهلوی دوم می‌گذرد. این رمان نبرد بین فرید و اژدهای ترسناکی است که او را تسخیر کرده.

اژدها از اساطیر می‌آید و نماد شر است. همه ما درون خودمان خیر و شر داریم و انسان موجودی است که اژدهایی درونش وجود دارد و در نبرد خیر و شر یکی پیروز می‌شود. فرید هم بعد از آشنایی با نوجوانی انقلابی به نام مجید، تصمیم می‌گیرد با این اژدها مبارزه کند و ترسش را کنار بگذارد.

این کتاب در ژانر فانتزی نوشته شده و مخاطبان نوجوان می‌توانند سفری به دل تاریخ داشته و شاهد نبرد خیر و شر باشند که قدمتی تاریخی دارد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

احمد و مسعود چیزی فهمیده بودند؟ نمی‌دانم، با اینکه دستم را توی جیب سوراخم فرو برده بودم و کنار مجید، مصطفی و رحیم راه می‌رفتم، باز هم خیالم راحت نبود. حس می‌کردم قرار است احمد و مسعود از کنج دیوار یا پشت تیر چراغی بیرون بپرند، دستم را از جیبم بیرون بیاورند و همه‌چیز را فاش کنند. آن‌وقت می‌توانستند زهرشان را بریزند. آن‌ها از این فرصت، ساده نمی‌گذشتند.

اطلاعات بیشتر:

انتشارات کتاب جمکران، رمان «جادوپرست» به قلم سیده فاطمه موسوی را در ۲۳۶ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۵۰ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط