یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
امکانات هتل هالیدی این شیشلی استانبول

این هتل با موقعیت مکانی عالی، چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر به شما می‌دهد و با اقامت در آن می‌توانید به‌سادگی در شهر رفت‌وآمد داشته باشید و در هزینه‌های رفت‌وآمد صرفه‌جویی کنید. در این مطلب به‌معرفی این هتل محبوب و امکانات آن می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا بدون شک یکی از معیارهای مسافران برای رزرو هتل و اقامتگاه، موقعیت مکانی آن است. موقعیت مکانی هتل باید به‌گونه‌ای باشد که دسترسی به آن راحت باشد و علاوه‌بر آن رفت‌وآمد در شهر از مبدا هتل به‌سادگی امکان‌پذیر باشد. تمام این ویژگی‌ها درمورد هتل هالیدی این شیشلی استانبول صدق می‌کنند. این هتل با موقعیت مکانی عالی، چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر به شما می‌دهد و با اقامت در آن می‌توانید به‌سادگی در شهر رفت‌وآمد داشته باشید و در هزینه‌های رفت‌وآمد صرفه‌جویی کنید. در این مطلب به‌معرفی این هتل محبوب و امکانات آن می‌پردازیم.

معرفی هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول هتلی شیک و زیبا در یکی از بهترین مناطق این شهر یعنی شیشلی است. این هتل فاصله چندان زیادی با فرودگان استانبول ندارد و با میدان تکسیم که یکی از مهم‌ترین میادین شهر هم از نظر رفت‌وآمد و دسترسی به نقاط مختلف و هم از نظر قرارگیری جاذبه‌های گردشگری است، کمتر از ۳ کیلومتر فاصله دارد.

در نزدیکی این هتل یک ایستگاه مترو و اتوبوس وجود دارد که اگر به‌دنبال سفر کم‌هزینه هستید می‌توانید به‌جای رزرو خودرو یا تاکسی از آن استفاده کنید. این هتل تقریباً در مرکز شهر است، درنتیجه با اقامت در آن می‌توانید هیاهوی مردم و رفت‌وآمد آن‌ها را از فاصله نزدیک تماشا کنید و با آداب‌ورسوم و فرهنگ استانبول و ترکیه از فاصله نزدیک‌تر آشنا شوید.

در هتل هالیدی این شیشلی، همه‌چیز برای راحتی مسافران فراهم است. از امکانات خوب گرفته تا خدماتی که با بهترین سطح کیفی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند. ازطرفی تمام پرسنل این هتل آموزش‌های لازم برای ارتباط با مسافران را دیده‌اند و با خوش‌رویی پاسخگوی نیاز و دغدغه‌های مسافران هستند تا اقامتی عالی را در این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل هالیدی این شیشلی استانبول

این هتل شامل امکانات مرسوم مانند پذیرش ۲۴ ساعته است که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی مسافران است و مشکات آن‌ها را برطرف می‌کند. علاوه‌بر آن، امکانات رفاهی هتل هم در سطح قابل قبولی قرار دارند. ازجمله این امکانات می‌توان به خدمات نگه‌داری چمدان اشاره کرد. درصورتی‌که زودتر از زمان تحویل اتاق به استانبول برسید می‌توانید چمدان‌های خود را به این بخش بسپارید و از امنیت آن‌ها اطمینان داشته باشید. صندوق امانات در لابی یکی‌دیگر از امکانات هتل است که می‌توانید وسایل ارزشمند خود را در آن قرار دهید.

امکانات هتل هالیدی این شیشلی استانبول

این هتل دارای خدمات مبادله ارزی نیز است، درنتیجه اگر ارز کشور ترکیه را همراه ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا می‌توانید در این بخش پول موردنیاز خود را چینج کنید. از دیگر امکانات مهم این هتل می‌توان به وای‌فای پرسرعت و رایگان اشاره کرد که در تمام بخش‌های هتل قابل استفاده است و ازطریق آن می‌توانید به شبکه جهانی متصل شوید و با اعضای خانواده خود در ایران ارتباط برقرار کنید.

سوپرمارکت یکی‌دیگر از امکانات این هتل است که برای خرید مایحتاج روزانه و تنقلات، نیاز شما را برطرف می‌کند. در کنار همه این موارد، در هتل هالیدی این شیشلی خدمات نگه‌داری از کودک هم ارائه می‌شود و مسافرانی که با فرزند خود به ترکیه سفر کرده‌اند می‌توانند برای چند ساعت خروج از هتل، فرزند خود را به بخش مربوطه بسپارند و بابت آسایش او آسوده‌خاطر باشند. مجموعه غذاخوری این هتل نیز کامل است و شامل رستوران، کافی‌شاپ و… می‌شود که منویی متنوع با کیفیت عالی دارند.

امکانات تفریحی هتل هالیدی این شیشلی

در هتل هالیدی این شیشلی، امکانات تفریحی و سرگرمی‌های مختلفی هم وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به مجموعه استخر سرپوشیده اشاره کرد. در کنار استخر تخت‌هایی برای استراحت وجود دارند که می‌توانید بعد از شنا چند دقیقه‌ای روی آن‌ها دراز بکشید و ریلکس کنید. بخش ورزشی هتل به استخر ختم نمی‌شود و یک سالن بدن‌سازی نیز در آن وجود دارد که اگر اهل ورزش هستید، حتی در سفر هم وقفه‌ای در تمرینات شما ایجاد نشود. اسپا، سونا، سالن ماساژ، حمام ترکی و حمام بخار دیگر بخش‌های تفریحی این هتل را تشکیل می‌دهند.

اتاق‌های هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل هالیدی این شیشلی دارای ۱۶۸ واحد اقامتی است که در همه آن‌ها تهویه هوای مطبوع وجود دارد. در داخل اتاق‌ها صندوق امانات و مینی‌بار هم وجود دارد. همچنین ایستگاه چای و قهوه اتاق همه‌روزه شارژ می‌شود. سرویس بهداشتی اتاق‌ها کامل است و لوازم بهداشتی نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. در اتاق‌های این هتل اجازه سیگار کشیدن ندارید؛ اما یک اتاق مخصوص استعمال دخانیات در هتل وجود دارد. اتاق‌های این هتل را می‌توانید تحت عناوین زیر رزرو کنید:

اتاق استاندارد با ۲ نفر ظرفیت و یک تخت دونفره یا دو تخت توئین

اتاق سوپریور توئین با سه نفر ظرفیت و دو تخت توئین

اتاق دلوکس کینگ با سه نفر ظرفیت و یک تخت دونفره

اتاق استاندارد کینگ با سه نفر ظرفیت و یک تخت دونفره

اتاق استاندارد توئین با سه نفر ظرفیت و دو تخت توئین

اتاق اگزکیوتیو توئین با سه نفر ظرفیت و دو تخت توئین

اتاق استاندارد کینگ با سه نفر ظرفیت و یک تخت دو نفره

سوئیت کینگ با سه نفر ظرفیت و یک تخت دونفره

همه اتاق‌ها قابلیت اضافه‌کردن سرویس کودک که شامل گهواره یا تخت کودکان زیر ۵ سال است را دارا هستند که نیاز به هماهنگی قبلی دارد.

امکانات هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول، انتخابی برای اقامت راحت

هتل هالیدی این شیشلی استانبول با اتاق‌های شیک و زیبا و موقعیت مناسبی که در شهر استانبول دارد، یک گزینه مناسب برای اقامت راحت و به‌یادماندنی در این شهر است. این هتل را می‌توانید به سادگی ازطریق «فلای تودی» رزرو کنید. رزرو هتل استانبول هالیدی و دیگر هتل های استانبول ازطریق فلای تودی تنها در چند مرحله انجام می‌شود. فلای تودی به‌عنوان بهترین مرجع رزرو هتل، مناسب‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌کند. علاوه‌بر هتل، رزرو بلیط هواپیما استانبول هم با قیمت مناسب از ایرلاین‌های مختلف را می‌توان ازطریق فلای تودی انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها