یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
اختتامیه سومین گام رویداد «یارستان کودکستان» برگزار می‌شود

اختتامیه سومین گام رویداد «یارستان کودکستان» و نمایشگاه دستاوردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک چهارشنبه (۱۷ مردادماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) آغاز سفری پرماجراست؛ سفری که کودکی برای همسفران آن مهم است. رویداد «یارستان کودکستان» که از ابتدا با هدف شناسایی، حمایت و ارتقای محصولات فاخر کودک زیر ۷ سال شروع به کار کرده، بعد از برگزاری دو دوره از این رویداد، حالا به ایستگاه پایانی سومین رویداد یارستان کودکستان نزدیک شده است.

اختتامیه سومین رویداد که در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد، فرصتی است برای فعالان و دغدغه‌مندان این حوزه تا دور هم جمع شوند. اختتامیه سومین گام یارستان کودکستان و نمایشگاه دستاوردهای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌شود. برنامه‌هایی که در این مراسم اجرا خواهند شد عبارت‌اند از: اعلام برگزیدگان سومین گام یارستان کودکستان و اعطای جوایز، اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره ملی خبرنگاری اوان کودکی «خبرتاک»، تجلیل از خبرنگاران حوزه تعلیم و تربیت اوان کودکی، نشست‌های تخصصی در حوزه اوان کودکی، رونمایی از کتاب‌ها، سامانه‌های جدید، نشان اعتماد توتک و….

این مراسم از ساعت ۸ صبح در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط