شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
«پیامبری از مجموعه قصه‌هایی از حضرت محمد(ص)» در بندرعباس جمع‌خوانی شد

هرمزگان - با محوریت سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، کتاب«پیامبری از مجموعه قصه‌هایی از حضرت محمد(ص)» در بندرعباس معرفی و جمع‌خوانی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مسئول کتابخانه عمومی سیداحمد خمینی (ره) بندرعباس از معرفی و جمع خوانی کتاب «پیامبری از مجموعه قصه‌هایی از حضرت محمد (ص)» خبر داد و افزود: این اثر یکی از منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی است و برای اعضای کودک کتابخانه عمومی سیداحمد خمینی (ره)، معرفی و جمع خوانی شد.

شهلا نیکویی ادامه داد: کتاب «پیامبری» توسط ملیحه سلامی کتابدار کتابخانه سیداحمد خمینی (ره) با هدف آشنایی اعضای کودک با منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و تشویق آنان به شرکت در این مسابقه بزرگ، معرفی و جمع خوانی شد.

وی اضافه کرد: این کتاب برای گروه سنی «ب» است و کودکان می‌توانند در بخش هنری و کتابخوانی این جشنواره شرکت کنند.

نیکویی گفت: در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: یک بعد از ظهر خنک بود. از آن‌جا که محمد نشسته بود، مکه زیر پایش بود. رو به روی او، خانه کعبه و مسجد الحرام قرار داشت. از آن فاصله، آدم‌های شهر، مثل مورچه‌های سفیدی به نظر می‌رسیدند. به این طرف و آن طرف می‌رفتند. دور خانه کعبه می‌چرخیدند و هر یک به کاری مشغول بودند....

به گزارش ایبنا، مجموعه قصه هایی از حضرت محمد (ص)» شامل ده قصه می‌باشد که برای گروه سنی کودک توسط محمدرضا سرشار نوشته شد و به زندگی حضرت محمد (ص) پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها