سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۲
کارگاه تصویرسازی اشعار سهراب سپهری برگزار مي‌شود

کارگاه تصويرسازي اشعار سهراب سپهري فردا چهارشنبه 23 دي با حضور هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی موزه ‌هنرهای ‌معاصر تهران، نمایشگاه مروری بر نقاشی‌های سهراب سپهری با 113 اثر از 9 آذر در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا اول بهمن ادامه دارد. 

به مناسبت برپايي اين نمايشگاه، چهارشنبه 23 دي از ساعت 10 تا 18 کارگاه نقاشی و تصویرسازی اشعار و نوشته‌های سهراب سپهری با حضور هاشم بدری، هنرمند نقاش خوزستانی، سعید فلاح‌فر، مدیر اجرایی نمایشگاه سهراب سپهری و گروهی از هنرمندان و دانشجویان برگزار می‌شود که به خلق اثر می‌پردازند. 

هاشم بدری، عضو انجمن نقاشان فرانسه (در سال 1990) و صاحب تکنیک کاردک و برنده نفر اول مسابقات نقاشی فرانسه در سال‌های 1998، 2005 و 2006 است. 

وی حدود 30 سال فعالیت هنری حرفه‌ای دارد و 50 نمایشگاه نقاشی در داخل و خارج از کشور چون آلمان، فرانسه، نخجوان و دبی برگزار کرده است. 

بدری آخرین نمایشگاه انفرادی خود را با 29 اثر نقاشی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی از 25 آذر تا 10 دی در نگارخانه هنر ایران برگزار كرد و در این نمایشگاه در کنار آثار به نمایش درآمده، به خلق اثر پرداخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها