شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
انتشار 2 كتاب ورزشي توسط «علم و حركت»

«استعداديابي در ورزش» اثر «جيم براون» و «قوانين و مقررات فوتبال ساحلي» اثر فدراسيون بين‌المللي فوتبال(فيفا) كتاب‌هايي‌اند كه به تازگي از سوي انتشارات علم و حركت منتشر شده‌اند._

مدير مسوول انتشارات علم و حركت در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر بيان داشت: كتاب «استعداديابي در ورزش» نگرشي است درباره آنچه كه افراد حرفه‌اي مانند مربيان دبيرستان و استعدادياب‌هاي حرفه‌اي، هنگام ارزيابي استعداد به دنبال آنند.

روبن شاهورديان ادامه داد: مطالعه اين اثر به مربيان كمك مي‌كند تا روند پيشرفت ورزشكار را بهبود ببخشند، از خستگي مفرط جلوگيري كنند، نسبت به افراد ديرشكوفا صبور باشند، نه تنها براي آينده ورزشي نوجوانان، بلكه در روابط با زندگي آنها نيز تصميمات مناسبي اتخاذ كنند و براي اقدامات آتي آنها نيز تصميم‌گيري كنند.

چاپ دوم كتاب «استعداديابي در ورزش» اثر «جيم براون» با ترجمه سعيد ارشم و الهام رادنيا در شمارگان 2000 نسخه، 296 صفحه و بهاي 65 هزار ريال از سوي انتشارات علم و حركت به تازگي منتشر و راهي بازار نشر شده است.

مدير مسوول انتشارات علم و حركت درباره كتاب «قوانين و مقررات فوتبال ساحلي» گفت: اين نوشتار مشتمل بر 18 قانون، دستور‌العمل و رهنمودهاي تكميلي براي داوران فوتبال ساحلي است كه فدراسيون بين‌المللي فوتبال(فيفا) اقدام به تهيه و تدوين آن كرده است.

وي عنوان داشت: مخاطب در اين اثر با مشخصات زمين بازي، مشخصات توپ، تعداد بازيكنان، تجهيزات بازيكنان، داور و داور دوم، وقت نگه‌دار و داور سوم، مدت زمان بازي، شروع مسابقه و شروع مجدد بازي، توپ در داخل و خارج از بازي و روش امتياز دادن آشنا خواهد شد.

چاپ نخست كتاب «قوانين و مقررات فوتبال ساحلي» اثر فدراسيون بين‌المللي فوتبال(فيفا) با ترجمه محمد علي‌نژاد در شمارگان 1100 نسخه، 72 صفحه و بهاي 20 هزار ريال از سوي انتشارات علم و حركت در ويترين كتابفروشي‌ها جاي گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط