چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۶
معرفي برگزيدگان ششمين جشنواره "ادبيات داستاني بسيج"

ششمين جشنواره "ادبيات داستاني بسيج" با معرفي 20 اثر و نويسنده برگزيده و تقديري از 13 استان ايران پايان يافت. اين آثار در قالب كتاب جشنواره ششم به چاپ خواهند رسيد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اختتاميه ششمين جشنواره ادبيات داستاني بسيج، عصر امروز (18 اسفند ماه 89) در سينما نفت آبادان برگزار شد. 

مجيد قناديان، رييس سازمان بسيج هنرمندان، مجتبي رحماندوست، مشاور عالي بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعی از نويسندگان در اين مراسم حاضر شدند و برگزيدگان جوايز خود را دريافت كردند.

داستان‌هاي "سنگر" نوشته الهه فرجي از استان خوزستان،‌"رخصت پرواز" به قلم فاطمه پوراسد از استان قم و "هديه تولد" نوشته ياسر كاكاپور از استان كرمانشاه، به ترتيب، رتبه‌هاي اول تا سوم بخش نوجوانان را كسب كردند. 

داستان‌هاي "آهن ربا" نوشته حسن بهرامي از استان كهگيلويه و بويراحمد،‌"ثواب ابدي" نوشته زينب سرداري و "يوسف گمشده" نوشته مرتضي اسدي مرام از استان كرمانشاه نيز به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم بخش جوانان را به دست آورده‌اند. 

همچنين رتبه‌هاي اول تا سوم بخش بزرگسالان به ترتيب به داستان‌هاي "ديو قلعه" به قلم رضا فضلي از استان قزوين، "با هر كي بخواهد" به قلم مريم محمدي از استان اصفهان و "آخرين بازمانده" به قلم اكبر شريعت از استان آذربايجان شرقي،اختصاص پيدا كردند. 

داستان‌هاي "پاهاي پدر" نوشته احمد مرداني از استان چهارمحال‌وبختياري، "دوست من" نوشته پريسا نوري و "اردك" نوشته فائزه خدامرادي از استان ايلام در بخش نوجوانان، داستان‌هاي "آدم‌هاي كاغذي" به قلم زهره ميرحسيني از استان زنجان، "عروج" نوشته حميد عشقي از استان خراسان رضوي و "عبور از توفان" نوشته رسول حمزه‌پور اسدي از استان چهارمحال‌وبختياري در بخش جوانان و داستان‌هاي "آن روز در جهان" به قلم مرضيه نفري از استان قم، "قصه‌هاي دريا" نوشته عبدالرضا يعقوبي از استان البرز، "نامه" به قلم ابوذر هدايتي از استان تهران، "ننه مرضيه" نوشته روح‌الله شريفي از استان قزوين و "دخيل" به قلم غلامرضا شيري از استان خوزستان نيز در بخش بزرگسالان مورد تقدير قرار گرفتند.

آيين اختتاميه و برنامه‌هاي ششمين جشنواره ادبيات داستاني بسيج به همت سازمان بسيج هنرمندان كشور در شهر آبادان برگزار شده و 20 داستان برگزيده در قالب كتاب جشنواره ششم به چاپ خواهند رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط