شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱
راهنمای عملی تحليل‌ گفتمان

«راهنمای عملی تحليل گفتگو،‌ گفتمان و سند» نام کتابی از «تيم رپلي» است که با ترجمه عبدالله بيچرانلو به زودی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این اثر که برگردان يكي از كتاب‌هاي مجموعه هشت جلدي «بسته تحقيقات کیفی سيج» است، نويسنده مي‌كوشد مطالبي عملياتي و كاربردي براي علاقه‌مندان به تحليل گفت‌وگو، گفتمان و سند ارايه دهد. 

‌بهره‌گيري نويسنده از مثال‌هاي كاربردي و تجارب عملي در زمينه تحليل گفت‌وگو و ذكر مـثـال‌هاي متعدد از نقاط قوت این كتاب به شمار مي‌آيد.
 
علاقه‌مندان به مطالعه نظريات و سنت‌هاي نظری در زمينه تحليل گفت‌وگو، گفتمان و سند، بحث‌هاي نظري كمتري در اين كتاب خواهند يافت. 

محققانی که مشتاق بهره‌گيري عملی از تحليل گفت‌وگو، گفتمان يا سند و نيز به‌كارگيري مصاحبه، مطالعه گروه متمركز، قوم‌نگاري يا ساير روش‌هاي مشابه در تحقيقات خود هستند، مي‌توانند از اطلاعات جالب توجهي اين اثر استفاده كنند. 
 
نخستين چاپ کتاب «راهنمای عملی تحليل گفتگو،‌ گفتمان و سند» به زودي از سوي پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامي در 214 صفحه منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط