جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
كتاب‌هاي «دانستني‌هاي دفاع مقدس» و  «پا به پاي شهدا» پرفروش‌اند

انتشاراتي‌هاي نيستان، نيلوفران و قدر ولايت، بيش از 300 عنوان كتاب را در دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس عرضه كرده‌اند. كتاب «دانستني‌هاي دفاع مقدس» و مجموعه‌ «پا به پاي شهدا» پرفروش‌ترين آثار برخي از اين ناشران هستند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) انتشارات نيستان با 66 عنوان كتاب به نمايشگاه ملي كتاب دفاع‌مقدس آمده است. «دشت‌بان» و «پرسه در خاك غريبه» اثر احمد دهقان و «آتش به اختيار» و «همسفران» به قلم محمدرضا بايرامي از آثار دفاع مقدس اين ناشرند.

«توفان ديگري در راه است» و «سقاي آب و ادب» نوشته سيدمهدي شجاعي، پرفروش‌ترين كتاب‌هاي غرفه انتشارات نيستان در روزهاي سپري شده از دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس بوده‌اند. 

نشر نيلوفران نيز با 95 عنوان كتاب و جديدترين آثار خود مانند «چاوش بي‌قرار (زندگي‌نامه و خاطرات پاسدار شهيد، سردار عبدالعلي بهروزي)» نوشته عزيزالله سالاري، «من و مريم» اثر عبدالرضا سالمي‌نژاد و «عبور از ضخامت ابرها»به قلم بهزاد شيخي به نمايشگاه آمده كه از ميان آن‌ها كتاب‌هاي «دانستني‌هاي دفاع مقدس» و «من و مريم» بيشترين فروش را داشته‌اند. 

موسسه فرهنگي و هنري قدر ولايت هم با 150 عنوان كتاب و 40 عنوان اثر جديد در دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس شركت كرده است. مجموعه‌هاي 30 جلدي «پا به پاي شهدا» و 14 جلدي «قصه پروانه» پرفروش‌ترين آثار در غرفه انتشارات اين موسسه‌اند.

اين انتشارات همچنين 30 عنوان كتاب‌هاي كودك و نوجوان عرضه كرده است كه «جنوب تهرون»، «مرتضي و داداشي»، «يك باغ گيلاس» و «من مامانم رو مي‌خوام» در رديف آن‌ها قرار دارند.

دومين نمايشگاه ملي كتاب دفاع‌مقدس تا دهم مهر ماه 90 به همت سازمان حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج در مجتمع آيه‌ها در مشهد برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها