چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
ارایه آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با 30 درصد تخفیف

کارشناس مسوول انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن امروز(چهارشنبه) آثار خود را با 30 درصد تخفیف به مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران ارایه می‌دهیم.-

سیدحسین مرتضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 178 عنوان کتاب را ارایه کرده‌ایم که 38 اثر آن برای نخستین بار به مخاطبان عرضه می‌شوند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد کتاب‌های «سبک زندگی» و جلد دوم «دانشنامه سیره نبوی» با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شوند. کتاب «سبک زندگی» را دکتر محمد کاویانی به رشته تحریر درآورده و تنها چند ماه از عرضه آن به بازار کتاب گذشته که به چاپ دوم رسیده است. 

همچنین مسوولان برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درنظر دارند در یکی از نشست‌های نقد و بررسی آثار نمایشگاه کتاب تهران آن را با حضور نویسنده‌اش بررسی کنند.

کارشناس مسوول انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان این‌که در سایر روزهای این نمایشگاه مخاطبان کتاب می‌توانند با تخفیف 20 درصدی نمایشگاه، مکتوبات مورد نظر خود را تهیه کنند، عنوان کرد: امسال با افزایش بهای نهایی کتاب، تغییر جایگاه سالن ناشران دانشگاهی و کاهش بن‌های خرید کتاب نسبت به بهای نوشتار، ممکن است خرید آثار این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد اما همواره نمایشگاه‌های کتاب از داشتن مخاطبان خاص خود بهره می‌برند.

وی افزود: اغلب مخاطبان ما دانشجویان و استادانند. برخی دانشجویان برای خرید منابع درسی خود به این نمایشگاه می‌آیند و کتاب را با هر بهایی خریداری می‌کنند اما برخی  دانشجویان و استادان کتاب را برای تحقیق و پژوهش می‌خواهند و با دیدن بهای کتاب از خرید آن خودداری یا براساس اولویت‌های خود خریداری می‌کنند.

مرتضوی گفت: آثار نشر پژوهشگاه و حوزه در سالن 7 B دانشگاهیان غرفه شماره یک عرضه می‌شوند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط