دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور مشاوره کتاب ارایه می‌‌‌دهد

لیلی هاشمی، مدیر‌کل فناوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کاربران فضای مجازی از طریق عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور به نشانی www.book.ir می‌توانند مشاوره کتاب دریافت کنند.-

هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد:شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور که از دو سال پیش راه‌‌اندازی شده، اکنون از طریق مشاوره کتاب در زیر‌مجموعه‌های موضوعی خود در این شبکه، اقدام به ارایه مشاوره کتاب از سوی کارشناسان تخصصی می‌کند. 

وی افزود: افراد می‌توانند از طریق عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور و پرکردن متن‌های ویژه مشاوره کتاب، پاسخ خود را از طریق کارشناسان نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور دریافت کنند.

مدیر‌کل فناوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درباره موضوع مشاوره‌های کتاب این شبکه گفت: دین، علوم‌اجتماعی، تاریخ، فلسفه، ادبیات، کودک و نوجوان، علوم تربیتی، خانواده و هنر از  موضوع‌هایی هستند که افراد می‌توانند درباره آن‌ها، مشاوره تخصصی بگیرند. 

هاشمی با اشاره به رتبه سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور در ایران گفت: رتبه این سایت در ایران اکنون هزار و 200 است که با توجه به آمار بازدید کنندگان پرمخاطب محسوب می‌شود.

وی درباره این شبکه و خدماتی که به کاربران ارایه می کند، اظهار کرد: این سایت با وجود چندین هزار کتاب الکترونیکی که اکنون امکان تورق آن از طریق این شبکه با گرافیکی زیبا مهیا شده است، امکان دانلود و اطلاع از مسابقه‌های کتابخوانی کشور را در اختیار مخاطبان قرار می‌‌دهد.

مدیر کل فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: این شبکه دارای لینک‌هایی مانند عضویت، گردش در سامانه، پرنظر‌ترین و پرنقد‌ترین کتاب‌ها، کتابخانه شخصی که امکان ذخیره کتاب‌های مورد علاقه اشخاص را فراهم می‌کند و همچنین بخش مسابقه‌های فرهنگی است.

وی درباره بخش مسابقه‌های فرهنگی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور گفت: لینک مسابقه‌های فرهنگی با اعلام زمان و منابع مسابقه‌های کتابخوانی آنلاین در کشور، بیشترین آمار بازدید کنندگان را دارد و اعلام نفرات برگزیده از بخش‌های دیگر این لینک محسوب می‌شود.

هاشمی با اشاره به تالار گفت‌وگو و بخش پرسش و پاسخ شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور گفت: این بخش امکان ارتباط با خوانندگان کتاب‌های گوناگون را فراهم می‌کند و این مخاطبان می‌توانند از طریق کامنت، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وی درباره عضویت جدید افراد در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور اظهار کرد: افراد می‌توانند از طریق بخش عضویت از خدمات این سایت استفاده کنند و امکان دانلود فایل الکترونیکی منابع دیجیتالی، مسابقه‌های آنلاین کتابخوانی در این شبکه فراهم شده است. 

سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور به نشانی www.book.ir در دسترس علاقه‌مندان است. اخلاق و آداب، اخلاق و عرفان اسلامي، ادبيات پايداري، اصول عقايد، امام حسين(ع) و عاشورا، اميرالمومنين(ع) و غدير، انقلاب اسلامي، انواع هنر(تجسمي، نمايشي، اسلامي و سنتي)، تاريخ ادبيات، تاريخ اسلام، تاريخ معاصر ايران، تاريخ هنر، تعليم و تربيت، تفسير قرآن، جامعه شناسي، چهارده معصوم، حديث، عفاف و حجاب، دفاع مقدس، سينما، شعر، علوم قرآني، غرب شناسي، فلسفه اسلامي، فلسفه غرب، قصه و رمان ايراني و خارجي، مطالعات خانواده، مهدويت، وهابيت و بهائيت، يهود و صهيونيسم از جمله موضوعات فرعي هستند كه كاربران مي‌توانند پرسش‌های خود را در این زمینه مطرح کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط