شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
«پاهاي تو منهاي يك» روانه بازار نشر شد

کتاب «پاهاي تو منهاي يك» اثر مجتبی احمدی، شاعر کرمانی است که به تازگی راهی بازار نشر شده است. این کتاب، مجموعه‌شعر سپيد با موضوع دفاع مقدس براي نوجوانان را در خود جای داده است.-

 احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این کتاب اظهار کرد: نوجوانان مخاطبان اصلی این اثر را تشکیل می‌دهند؛ به‌گونه‌ای که با مطالعه آن پاسخ بخشی از مسایل مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس را دریافت می‌کنند. 

وی با بیان این‌که در بخش‌هایی از این اثر برخی نگاه‌های کلیشه‌ای درباره حوزه دفاع مقدس و ایثارگران نقد شده است، ادامه داد: زنگ انشا، زنگ ورزش، زنگ‌ علوم، زنگ قرآن، زنگ تفریح، زنگ هنر، زنگ ریاضی، زنگ دینی، زنگ دیکته، زنگ فارسی، زنگ تاریخ، زنگ جغرافیا، زنگ مدنی و زنگ خانه، عنوان بخش‌های کتاب «پاهاي تو منهاي يك» را تشکیل می‌دهند.

شاعر کتاب «پاهای تو منهای یک» با اشاره به این‌که بزرگسالان نیز می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند، گفت: «پاهاي تو منهاي يك» با شمارگان پنج هزار نسخه از سوی كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور به بازار کتاب آمده است.

مجتبی احمدی متولد 1360 در کرمان و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی‌ارشد رشته‌ زبان و ادبیات فارسی است. نخستین مجموعه‌ شعر او با عنوان «درختان بی‌تاب» در سال 1390 توسط انتشارات سوره‌ مهر منتشر و راهی بازار کتاب شد که گزیده‌ای از شعرهای عاشقانه، اجتماعی و آیینی او را شامل می‌شود. او مجموعه‌ شعر «ادامه‌ آفتاب» (مجموعه‌ شعر آیینی شاعران استان کرمان) را نیز در سال 1391 در انتشارات سوره ‌مهر گردآوری کرده است. احمدی مجموعه ‌شعر طنز «ایمان بدون نون» و نیز کتاب پژوهشی «بررسی طنز در شعر پنج شاعر معاصر ایران» را در راه انتشار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط